Medzi mužom a ženou

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Odozvy: Niektorí muži potrebujú mať naraz viac mileniek...

   
V piatkovom príbehu Sooshn o dvojitej nevere „Priateľka prežíva románik s tým istým mužom čo ja“,
vložila autorka hrdinke príbehu do úst dve otázky:
 
„Koľko paralelných vzťahov dokáže mať muž? Koľko takých, v ktorých sa ženy cítia šťastné?
 
Diskusia sa priamo k odpovediam na tieto otázky nevrátila. Hoci by bolo zaujímavé vedieť, či je to vôbec možné. 
Či je možné, aby viaceré ženy, nevediac jedna o druhej, mohli byť dlhodobo šťastné s tým istým mužom.

   

-  „Život je komplikovaný. A klamstvo (nevera ako špecifická forma klamstva) je lepkavé a sladké ako med. Ak to niekto zakúsi raz, môže mu to zachutiť natoľko, že ďalšie už idú ako na bežiacom páse. Mýlim sa?
Ak nechceš začať fajčiť, nenechaj sa prehovoriť už ani na prvú cigaretu. Všetky ďalšie prijmeš s menšími výčitkami a ani sa nenazdáš a fajčíš ako parná lokomotíva, jednu od druhej“ (Plpko)

 

-     "už aj mne párkrát napadla myšlienka, prečo ženy tak veľmi prežívajú sklamanie z toho, ak zistia, že nie sú jediné? prežívajú to rovnako aj muži? hrdinka príbehu sa dokázala zmieriť s tým, že je druhou v poradí, ale keď zistila, že nie jedinou v druhom poradí, úplne ju to zaskočilo...prečo sa žene zbúra celý zámoček, ak jej muž pravdepodobne nič nesľúbil?
Ženy prežívajú vzplanutia asi inak ako muži, záleží im na tom, aby neboli klamané...no pravda je nakoniec často taká trpká, že ju žena nedokáže preglgnúť a ostáva smutná z toho, že je ďalšou...jednou z mnohých... aj keď jej muž tvrdí, že je jedinečnou v tej hŕstke...hm"  (Dionea)

 

- "hmm.. hrdinka trpela.. keď zistila, že nie je jedinou.. ale to predsa vedela od začiatku...či manželka sa neráta?  nerozumiem bolesti milenky... pokiaľ je rozumná, tak sa z toho poučí a nabudúce si dá pozor, aby nebola čo i len druhou.. a pak možno nebude piatou.. ani desiatou.." (Ellie)

 

Rusalka

 

Odozvy | stály odkaz

Komentáre

  1. >Niektorí muži potrebujú mať naraz viac mileniek...?
    >>toto nieje pravidlom..je jednoduchsie a efektivnejsie obstaravat si milenky priebezne.
    >Koľko paralelných vzťahov dokáže mať muž?
    >>vela, 10-15?! (teda pre mna vela)
    >...Koľko takých, v ktorých sa ženy cítia šťastné?“
    >> - uplne v pohode aj vsetky!..teda zeny sa aspon tak tvaria..vacsinou...
    >Či je možné, aby viaceré ženy, nevediac jedna o druhej, mohli byť dlhodobo šťastné s tým istým mužom.
    >>...jasne, dokonca aj v pripade ze o sebe vedia...ale tiez len pohlad muza - ak to len hraju, je to dost doverihodne...:-)

    publikované: 03.11.2008 15:28:13 | autor: motorkar (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. Motorkár
    Vieš, v príbehu Sooshn išlo o to, že jej hrdinke i jej priateľke venoval ich ženatý priateľ dosť veľa času. Chodil o ich rodín...Sooshn tam spomína kiná, koncerty (to už je vzťah, v ktorom nejde len o posteľ)
    Mňa by zaujímalo
    - či to dokáže jedného muža takto na viaceré stany baviť
    - ako to môže všetko stíhať?
    - ako je možné, že dokáže viacerým ženám predstierať ich jedinečnosť...

    Možno by som si to vedela predstaviť v prípade, ak by šlo o vzťahy krátkodobé, poprípade len milenecké (hoci to chce asi dobrú kondičku)...

    Nejde mi do hlavy práve to jedno... že je otcom a manželom vo vlastnej rodine a ešte mu fungujú takéto rodiny paralelné...
    publikované: 03.11.2008 15:40:22 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  3. rusalka...ale to muselo byť o velkej tolerancii tých žien..
    lepšia troška,ako nič...

    a ten muž nemohol dávať každej z nich viac,ako trošku..

    čo z toho mal?..to ani mne nie je jasné...
    publikované: 03.11.2008 15:43:20 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  4. Veď to Ellie
    čo z toho mal?
    A ako dlho by to trvalo, keby na to náhodou priateľky neprišli?
    Dá sa vôbec takýmto spôsobom "klamať" veľmi dlho? (v príbehu sa písalo, že to trvalo skoro rok)

    Možno by mohol odpovedať nejaký muž, ktorý má podobné skúsenosti... ale to by som chcela asi veľa :-)

    A k tej tolerancii žien... obe vedeli len to, že majú ženatého milenca. Takže ten stav asi akceptovali... asi s tým boli uzrozumené...
    publikované: 03.11.2008 15:48:29 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  5. pochopila by som,keby len bral..
    ale takto?..

    no nič..chlapi su neriešiteľná rovnica o 5tich neznámych..:)))

    a aj ked sa mi ju občas podarí rozriešiť, tak to budú popierať do nemoty...:)))
    publikované: 03.11.2008 15:56:28 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  6. pribehy a komentare moc necitam, zareagoval som len na nadpis..
    Rusalka, samozrejme ze kina, koncerty musia byt..zenam ktorym ide len o postel je asi malo a chlapom tiez nejde vyhradne iba o tu sprostu postel..
    >- či to dokáže jedného muža takto na viaceré stany baviť ..
    >>.. tiez sa tomu niekedy divim ale je fakt, ze vacsinou ano, no a ked ich to nahodou prestane bavit, tak si daju kratku pauzu a neskor sa k tomu vratia..
    >- ako to môže všetko stíhať?
    >>..niekedy je to naozaj dost narocne, ale je to nieco ako hobby, tak tam sa na narocnost az tak nehladi...
    >>- ako je možné, že dokáže viacerým ženám predstierať ich jedinečnosť...
    > celkom nerozumiem co myslis pod pojmom jedinecnost. Kazda zena je jedinecna, tak to sa predstierat nemusi. Casto si zeny same v sebaklame vykonstruju "vlastnu jedinecnost" voci inym, a chlap ich v tom potom samozrejme iba necha zit.
    >>...je otcom a manželom vo vlastnej rodine a ešte mu fungujú takéto rodiny paralelné...
    > to je dost zriedkavy pripad(ak vobec je), bud mu vlastna rodina nefunguje (nieje plnohodnotnym otcom a manzelom), alebo je slobodny ale najcastejsie bude rozvedeny...

    publikované: 03.11.2008 16:22:41 | autor: motorkar (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. Motorkár :-)
    Musela som sa usmiať nad tým Tvojim pomenovaním takýto aktivít slovom "hobby". Ale na druhej strane to mnohé vysvetľuje. A je to pochopiteľnejšie, hoci neviem, či zo strany žien akceptovateľnejšie...

    A pod slovným spojením "byť pre niekoho jedinečná" považujem napríklad ja také tie vetičky typu: "Si to najlepšie, čo ma v živote stretlo. Nikoho som nemiloval tak ako teba. Si pre mňa všetkým. Si ženou môjho života..." a mohla by som pokračovať ešte dlhým výpočtom :-) Takéto slová u žien zvyčajne vyvolávajú pocit, že sú jediné (ak aj nie jedinečné), alebo nie?
    A pri tom u mužov, hrajúcich na viac strán ide asi len o také "kaleráby" :-)

    A v príbehu Sooshn išlo o ženatého muža. Naozaj neviem posúdiť, či je to skôr čosi výnimočné...
    publikované: 03.11.2008 17:04:33 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  8. Rusalka, no len sa smej :-)
    K tym vetickam..co to vyvolava u zien, to fakt ani netusim.. za seba ti mozem povedat, ze ja som nic podobne, pokial ma pamat neklame, z ust v zivote nevypustil..a to som nataral uz ine blbosti :-).. ze "Si to najlepšie, čo ma v živote stretlo" ;-))) to keby zavalim doma tak moje baby na mna cumia jak martatana..a asi by skonstatovali ze som mal zelene a chrapunsky a lakomo som sa s nimi nepodelil. :-))) Nie, nie, take recicky su pre Oldricha Noveho vo filmoch pre pamatnikov. :-)
    ..Kurna, ale fakt si ma zaskocila... to ma fakt na zeny este nejaky ucinok? ..teda taketo recicky?
    publikované: 03.11.2008 17:30:01 | autor: motorkar (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. Belzebubo, no to by si sa pozeral, čo všetko dokáže zatočiť ženou!
    Napríklad: Si bohyňa! Stojíš nad všetkými na piedestáli ako kráľovná... To potom ani nevadí, že sú tam nejaké všetky. Hlavná vec, že je tam ten piedestál...
    :-))))
    publikované: 03.11.2008 17:34:41 | autor: rozpravkarka (e-mail, web, autorizovaný)
  10. Rozpravka, to ked ja chcem zatocit Zarou...
    ...tak poviem nieco ako..."...jej, perfektne kolaciky si napiekla, su skoro take dobre ako robi moja mama" :-))....
    ..a co nastane potom,..no tak to keby si videla :-)..
    ..kdeze reci piedestali,..kdeze reci bohyni :-))
    publikované: 03.11.2008 17:50:50 | autor: motorkar (e-mail, web, neautorizovaný)
  11. Belzebubo, ale ty si neprišiel na tú základnú vec!
    To sa predsa nevraví vlastnej žene!
    To sa hovorí tým päťdesiatim piatim milenkám, ktoré máš v svojom tajnom priečinku.
    Občas zmeníš slovosled,a by sa nepovedalo, a potom to ide samo.

    Vlastnej žene môžeš hovoriť o medových koláčikoch. Ale tým päťdesiatim piatim nezostáva nič iné, iba ten medový motúz pod nosom...
    :-)))
    publikované: 03.11.2008 17:53:49 | autor: rozpravkarka (e-mail, web, autorizovaný)
  12. Motorkár :-)
    Nejde teraz o to, či nejaký muž tieto vety "púšťa", či nie... Ide o to, že ich niektorí púšťajú na viac strán... (a potom je to naozaj ako v mnohých filmoch s Oldřichom Novým :-) )
    Tie signály však môžu byť aj neverbálne...
    Ak to berieme tak ako si to pomenoval, že ide o istý druh hobby, tak je pravdepodobne pre takýchto mužov radosť rozvíjať aj svoje umenie správne so ženami "komunikovať"...

    Ale v konečnom dôsledku ma Tvoj komentár opäť rozosmial... predstavila som si ako by to mohlo u vás vyzerať, keby na Teba Tvoje baby pozerali ako na Marťana :-)) (A prezraď mi prosím, s čím by si mysleli, že si sa nepodelil? Tomu som nerozumela :-))
    publikované: 03.11.2008 17:58:52 | autor: blogzin (e-mail, web, autorizovaný)
  13. Motorkár :-)
    Tá odpoveď od Blogzin so ja :-))
    publikované: 03.11.2008 18:00:57 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  14. Rozprávkarka, v príbehu u Sooshn
    boli vlastne prítomné ženy "len" tri...
    Tu šlo o to, že hrdina príbehu dokázal všetkým trom (pravdepodobne, lebo o manželke sa v príbehu nepíše) navodiť pocit "normálneho" životného partnera...
    A pravdepodobne by ani jediná z jeho mileniek s ním nebola, ak by mala pochybnosti o tom, že je jediná...
    Aspoň ja si to predstaviť neviem (hoci je pre mňa dosť neprijateľná i predstava ženatého milenca).
    publikované: 03.11.2008 18:07:34 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  15. Rozpravka, ja som obycajny suchar...
    ..ziadnych 55 mileniek nemam..
    ..jedina moja milenka je moja vlastna zena...
    ..ale asi naozaj robim nieco zle, skusim zmenit slovnik..zaradim vety o piedestali, bohyni..a vydam sa na lov :-)))..
    ..snad nejaku milenku klofnem :-)))...
    ...aj ked...no neviem..uz teraz mam ubavy z toho, co to bude za chuderu ked sa da namotat na take reci... kaleraby aj s vnatkou...mozno to bude ta tvoja suseda s kozami :-))
    publikované: 03.11.2008 18:17:38 | autor: motorkar (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. Rusalôčka, ja som to skôr tak všeobecne, že čo láme srdcia žien,
    že dokážu byť druhými v poradí, či znásobenými druhými...
    To ,,päťdesiat päť" bolo zveličenie, trošku som to prestrelila, skôr ako príklad.
    publikované: 03.11.2008 18:24:00 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  17. Belzebubo keď si suchár, navarím čaj s rumom a namočím ťa doň,
    budeš aj mäkší aj chutnejší...
    :-)))
    publikované: 03.11.2008 18:24:52 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  18. Rusalka,
    myslim ze to komplikujes viac ako je nutne. Zenam naozaj netreba rozpravat ako Oldrich Novy aby sme v nich prebudili pocit ze su jedinecne :-). Keby to tak bolo, to by s beznou muzskou fantaziu, to by bola uplna tragedia :-)...
    ...mal som zelene... = som nahuleny; fajnovy matros; gandza; a nepodelil som sa aby bolo aj zbytku rodiny veselo :-)
    publikované: 03.11.2008 18:26:18 | autor: motorkar (e-mail, web, neautorizovaný)
  19. Belzebubo a na moju susedu s kozami nešahaj, tá je veľmi múdra,
    tá si púšťa do hlavy iba reči o kapuste, ktorou tie kozy kŕmi a chlapi môžu stáť iba za jej plotom, keď sa niektorý dotkne bránky, hne´d má metlu naporúdzi!
    :-)))
    publikované: 03.11.2008 18:26:47 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  20. Rozprávkarka
    áno, pochopila som, že šlo o zveličenie :-)
    Najmä ak by malo ísť o to, že ho obe vnímali ako "normálneho" životného partnera...
    Pri tých 55-ich by neobstálo ani Motorkárovo vysvetlenie, že ide o istý druh "hobby" :-)
    publikované: 03.11.2008 18:30:13 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  21. Motorkár, komplikovaný bol príbeh
    o ktorom je tu reč...
    ja sa len snažím porozumieť mužom s takýmto správaním... to je všetko

    A vďaka za vysvetlenie "zeleného" :-) (to som potom vlastne "zhulená" rusalka, nie?)
    publikované: 03.11.2008 18:32:56 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  22. Rusalka,
    ..navodit zene pocit "normalneho" zivotneho partnera, to fakt nieje az take umenie.
    A poznam aj pripad, ked milenky o sebe vedeli a neprekazalo im to. Teda nerobili sceny, fungovali dalej. Ale je pravda ze neboli to kamaratky. Zeny su schopne tolerovat na chlapovi neskutocne veci, to fakt niekedy az ziram...
    Vravi sa, ze zena vydrzi viac ako clovek!
    publikované: 03.11.2008 18:33:23 | autor: motorkar (e-mail, web, neautorizovaný)
  23. Tam je zaujímavý iný moment - do akej miery vedia zostať ženy priateľkami,
    keď prídu na to, že majú v hre toho istého muža. A čo zo svojho života odpíšu - či muža, ktorý ich sklamal, alebo priateĺku, ktorá ich (podľa vlastnej mienky) o ich ,,miláčika" obrala. Väčšinou sa čaká nejaká tá rivalita medzi ženami. Ale stáva sa, že sa spriatelia ešte viac a ,,miláčika" obidve pustia dole vodou
    publikované: 03.11.2008 18:35:01 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  24. Motorkár
    Asi máš pravdu...
    Mám už pre blogzin sľúbený príbeh/výpoveď muža o takýchto "vedľajších" vzťahoch... musím povedať, že to čo odkrýva je pre mňa prekvapivé...
    publikované: 03.11.2008 18:38:19 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  25. rozprávkarka
    mne z toho príbehu vyšlo, že to ich priateľstvo neohrozilo...
    Ani je dna z nich nebola v situácii, že by tej druhej "liezla do kapusty". Netušili o tom, že majú spoločného priateľa...
    publikované: 03.11.2008 18:41:55 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  26. Vieš, Rusalka, tieto príbehy nastoľujp stále nové a nové otázky.
    Jedna situácia navodí inú modelovú situáciu. Tak som rozmýšľala v tej rovine...
    publikované: 03.11.2008 18:44:03 | autor: rozpravkarka (e-mail, web, autorizovaný)
  27. To je pravda Rozrpávka,
    tie otázky, ktoré sa vynárajú akoby nemali koniec...
    ale to je asi dobré, nie?
    publikované: 03.11.2008 19:24:35 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  28. Áno, Rusalka, je veľmi dobré, keď príbeh otvára stále nové dimenzie
    a nie je uzavretý len v jednom okruhu problémov. Keďže tentokrát išlo o príbeh Sooshn, treba povedať, že Sooshn m jednoducho šťastné pero, vždy ho vie namočiť do takého kalamára, čo vie svojou vônou a farbou pritiahnúť pozornosť.
    publikované: 03.11.2008 19:31:57 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. Rozprávka
    Ja ako editorka len dúfam, že sa niekto na niektorú z tých otázok chytí a napíše pre blogzin ďalší príbeh, alebo úvahu... (možno aj Rozprávkarka :-) )

    Myslím, že práve téma nevery, má toľko aspektov, toľko rozličných dôvodov, je taká individuálna, že sa k nej blogzin bude určite vracať dlhšie.
    A určite pre Blogzin napíše ešte niečo i Sooshn...
    publikované: 03.11.2008 19:48:06 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  30. Hm, Rusalka, za seba nič nesľubujem, mám momentálne nejaké resty,
    ktoré musím doriešiť a iste mi to vezme veľa času. Navyše si myslím, že pre Blogzin by bolo najlepšie, keby do neho vstúpila nová vlna blogerov a autorov, pretože naše perá sú už známe a možno pre niekoho aj ošúchané. Na osobnom blogu, kde vedia, kto som, čo som, sa to dá, tam je proste Rozprávkarka, kto chce, si ju otvorí. Tu je to o niečom inom. Chce to (podľa mňa) novú krv.
    publikované: 03.11.2008 20:54:02 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  31. Zena
    ked ma na daco chut, ked sa chce smiat alebo milovat je ako dieta..
    priznajme si damy, nie je to tak?! ;-))
    ..zeny su zeny a chlapi su chlapi.. dva svety, ktore maju svoje stycne body a zaroven sa prelinaju.....teda dufam, ze sa nikdy nestane ako jedna prorokovala "Az nebude rozdielu medzi zenami a muzmi nastane koniec sveta". Este sa mi vskutku chce zit a vsetkym po mne zelam zit a stykat sa a prelinat..;-))
    ... takze ked existuju a stavaju sa take pribehy a my "akoze" nerozumieme--tak je asi vsetko ako ma byt...;-))
    Aj ked podla mna Zena, ktora lubi-vie! ( tym som si ista )
    publikované: 03.11.2008 21:03:27 | autor: jajaj (e-mail, web, neautorizovaný)
  32. Jajaj, žena, ktorá ľúbi, je zbytočne slepá,
    no tá slepota má svoj pôvab, lebo nevidí to, čo by za triezveho stavu považovala za špinu, čo treba vyzametať. Tuším by mal ktosi napísať ódu na ružové okuliare, to je také samoozdravovanie sa vierou a dobrom. Žena, ktorá ľúbi, ľúbi, ale svet mužov nepochopí, pretože ich etický kódex je z inej planéty a to, čo je pre ženu samozrejme, je pre muža neriešiteľný rébus. A tak isto to platí aj naopak.
    publikované: 03.11.2008 21:10:41 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  33. aj žena,ktorá chce byť ľúbená...
    nezabúdajme...))
    publikované: 03.11.2008 21:14:49 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  34. jajaj
    máš pravdu, žena, ktorá ľúbi vie :-)
    publikované: 03.11.2008 21:29:26 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  35. Rozprávkarka,
    sama uvidíš, či bude niečo z Tvojej tvorby vhodné pre Blogzin.
    Ja myslím, že okrem novej krvi ostávajú osvedčení "starí" autori Blogzinu pre čitateľov dôležití a zaujímaví...
    publikované: 03.11.2008 21:45:24 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014