Medzi mužom a ženou

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

„Tvoja hodnota je len jedna - naširoko roztiahnuté babské nohy,“ odkázal mi lucifer

... a dodal: „hocijaké.“ Hm, nad takýmto odkazom, navyše od lucifera, sa hodno či nutno zamyslieť...
 

Piatková úvaha o záletníctve a kurevníctve, ktorá chcela byť nekonvenčným vzdaním holdu ženám a ženskosti,

mala (mnou) nečakanú odozvu aj dozvuky.

 

Komentujúce dámy ju pojali úplne inak, než bola myslená, a až na jednu-dve výnimky ju odmietli a zatratili.

Navyše z poctivého wyslúžilca spravili Prelietavca a Rozprávkarka proti mojej domnelej chvále neverného milovania

postavila svoj AMARELIS - antitézu obhajujúcu vernú lásku jediného muža a jedinej ženy.

 

A aby toho nebolo dosť, do debaty sa dvomi diabolskými komentami zapojil aj lucifer.

 

V prvom komente mi oznámil, že každej mojej dcéruške vybavil presne takého oplzlého a prelietavého chlípnika

ako som ja a poprial mi, aby som si užil ich šťastie. V druhom, pod Rozprávkarkiným článkom, mi zhnusene

vyhodil na oči, že mojou jedinou hodnotou sú hocijaké naširoko roztiahnuté babské nohy. 

 

Ak pominiem otázku, odkiaľ lucifer (stelesnený (ne)známou blogerkou z blog.pravda.sk) vie, čo je mojou jedinou hodnotou,

potom zostáva nájsť odpoveď na otázku, nakoľko je jeho výrok pravdivý a prečo je v ňom toľko pohoršenia a zhnusenia.

 

Ak „naširoko roztiahnuté babské nohy“ budem považovať za luciferovu metaforu ženského lona, potom miestoprísažne

vyhlasujem, že ženské lono pre mňa vysokou - aj keď nie jedinou - hodnotou nepochybne je.

 

Veď lono ženy je miesto, kde sa rodí život, a ním ako bránou do života vchádzame...

 

A čo je lono ženy pre mňa ako pre muža?
 
Miesto, kam smerujú moje túžby, útulok, kde hľadám i nachádzam šťastie a spočinutie.
Magická hlbočina, ktorá ma láka, zvádza i priťahuje, a ktorej volaniu nikdy neodolám.
 
Domovský prístav, východzí bod i cieľ, miesto najintímnejších stretnutí s milovanou ženou.
Anjelské krídla, na ktorých so ženou vzlietam na nebesá a prežívam nirvánu a extázu lásky.
 
Lono je pre mňa večnou záhadou, nepreniknuteľným jadrom a tajuplnou podstatou ženy.
 
Cez lono so ženou komunikujem bez jediného slova, z najhlbšieho miesta svojho tela i duše.
Moja túžba po prebývaní v lone ženy je nezmerná a večná, odobrať mi ju dokáže len smrť...

 

Tak potom prečo také luceferovo pohoršenie? prečo toľké zhnusenie???

 

Verím, že na tieto otázky odpovie sám lucifer.

Alebo aspoň jeho zástupkyňa na Zemi...

 
 
 
 
© wyslúžilec
 
 

Úvahy | stály odkaz

Komentáre

  1. Ach jaj, čože sme to tu našli... No keďže sa vo mne najprv ozvala
    duša básnická, tak vás musím, maestro, pochváliť za mimoriadne silné básnické vnímanie tak chúlostivej veci, ako je ženské lono. Všetky moje rozprávkové bytosti skláňajú hlavu pred vašimi metaforami.
    A ja, ich pastierka, stojím v nemom úžase a čítam, že som sa medzi tie všase písmenká priplietla aj ja...

    Žiada sa mi sem doplniť verš Pavla Koyša, ktorý tiež napísal čosi na túto tému - rovnako dráždivé a rovnako metaforické. Tiež to nazval tak poeticky ako vy

    LONO
    Pijem Ťa jak krištáľovú rieku.
    Z jej brehu si beriem lastúrku.
    Čierne slnko. Stred zlatého drieku
    páli ma a volá zhasnúť tmu.

    V utešenom Venušinom hrote
    kozmos ženy volá po živoe.
    Krásne žitie, sladké, blahosklonné,
    keď smiem zložiť hlavu v tvojom lone.
    publikované: 08.03.2008 16:46:52 | autor: Rozpravkarka (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. kua...ďalši sexisticky traktaaaaat...))
    nezmieriš sa s iným miestom,ako prvým?..)))))))))))))))
    publikované: 08.03.2008 17:05:44 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  3. Rozprávkarka, už roky ma udivuje, ako sa zaobchádza so ženským lonom...
    napriek tomu, čo pre vás ženy aj pre nás mužov znamená, čím naozaj je, dostáva sa mu všeličoho len nie úcty, ktorá mu náleží..
    slovo, ktorým sa ženské lono označuje v hovorenej rečí, je vnímané - popri označení mužského pohlavia - ako jedno z najvulgárnejších slov..
    osobitne nepochopiteľné je pre mňa to, že vulgárne sa o svojom lone vyjadrujú aj mnohé ženy..
    dešpekt, s akým lucifer - sama žena - hovorí o roztiahnutých babských nohách, je šokujúci a sa mi bridí ako máločo...
    publikované: 08.03.2008 21:15:10 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. Ale čo dokáže so ženským lonom
    promiskuita, keď to ženské lono ochorie, vďaka "skúšaniu" či už samotnou "kvetinkou" alebo prelietavým "motýlikom", to už nie je poézia, ale tá najbiednejšia bieda ženského lona
    publikované: 08.03.2008 21:29:24 | autor: KameliaB (e-mail, web, autorizovaný)
  5. KameliaB, dôvodom ochorenia či poníženia ženského lona...
    zďaleka nie je len (a možno ani hlavne) promiskuita. promiskuita môže byť aj výrazom slobodného rozhodnutia muža a ženy a sama osebe nie je hriešna ani odsúdeniahodná.. iste, je spojená s rôznymi rizikami, no ten, kto sa pre ňu slobodne rozhodne, za ne berie osobnú zodpovednosť a nesie prípadné následky.
    osobne považujem promiskuitu na základe slobodnej voľby muža a ženy za lepšie riešenie než dve tisícročia hanby a poníženia, ktorými ženské lono "obdarila" katolícka cirkev.
    publikované: 08.03.2008 21:40:44 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. Pekný večer Hogo :-)
    vidím, že chceš lonu prinavrátiť úctu, ktorá mu patrí...
    niekedy mám pocit, že doba nedozrela :-( ... všade je priveľa farizejstva... a slová sú často o inom, ako myšlienky.... :-(
    publikované: 08.03.2008 21:48:44 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  7. rusalka, na to, aby som ženskému lonu prinavrátil úctu...
    som malý pán :) no ako každý iný človek, muž či žena, mu tú úctu môžem a chcem aspoň prejaviť...
    publikované: 08.03.2008 21:51:56 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. Je mi smutno, hfw
    ako so snahou o prinavrátenie slobody jednému, berieš slobodu a ponižuješ druhé
    publikované: 08.03.2008 21:58:11 | autor: KameliaB (e-mail, web, autorizovaný)
  9. KB, môžeš upresniť, komu beriem slobodu? čo ponižujem?
    publikované: 08.03.2008 22:00:09 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. Rakovina krčka maternice
    je takmer z 99,99 % zapríčinená vírusovou infekciou prenesenou pohlavným stykom
    a je dokázané, že tí, ktorí ostávajú v partnerstve verní, týmto ochorením trpia zďaleka menej často ako promiskuitní
    publikované: 08.03.2008 22:06:52 | autor: KameliaB (e-mail, web, autorizovaný)
  11. KB, faktom, ktoré uvádzaš, verím...
    no nie sú odpoveďou na moje otázky.
    publikované: 08.03.2008 22:09:51 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. slobodu upieraš napríklad tím,
    ktorí odporúčaniam rkc veria a jej dôverujú
    publikované: 08.03.2008 22:18:57 | autor: KameliaB (e-mail, web, autorizovaný)
  13. KB, úprimne sa Ti priznám, že si neviem predstaviť...
    ako by som mohol vyjadrením svojho osobného názoru niekomu uprieť slobodu dôverovať odporúčaniam rkc.. môžeš mi to prosím objasniť?
    publikované: 08.03.2008 22:22:32 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  14. Mala som taký dojem z tvojho komentu
    z 21:40, hoci rkc naozaj nie je predmetom Tvojho článku, to beriem
    publikované: 08.03.2008 22:30:34 | autor: KameliaB (e-mail, web, autorizovaný)
  15. KB, zmienkou o rkc som chcel ukázať, že...
    podoby ponižovania ženského lona môžu byť veľmi rozmanité a že môžu mať prekvapivé podoby.
    nikomu som tým neuprel právo slobodne sa rozhodnúť dôverovať cirkvi vo veciach súvisiacich so sexualitou.
    publikované: 08.03.2008 22:45:07 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. Rozmýšľam o tom, či vkročiť do vášho dialógu, pretože
    každý z vás dvoch na to pozerá zo svojho hladiska. Vážim si tvoj názor, Kamélia, ale tentokrát si myslím, že článok je o niečom inom, nie o promiskuite, v podstate to vyjadruje veta: lono je miesto najintímnejších stretnutí s milovanou ženou. Tak mi to nejako viac pasuje do tej mojej koncepcie vzťahu jedného muža a jednej ženy, (a aby zas nedošlo k nejakému zbytočnému nedorozumeniu, hneď dodám, že je to vzťah, daný konkrétnym časom a miestom, ktorý sa môže v bližšie neurčenej dobe ďalej vyvinúť, alebo zaniknúť).
    publikované: 08.03.2008 22:53:20 | autor: Rozpravkarka (e-mail, web, neautorizovaný)
  17. začalo to ale záletníctvom
    a z toho vyplynul aj tento článok, lebo akýsi lucifer...atď ..až sme sa dopracovali k lonu a tieto dva články teda spolu súvisia, ak som to správne pochopila z odkazov v samotnom článku , a preto som si dovolila reagovať svojím názorom, hoci som sa pôvodne, priznám sa, nechcela do tejto témy miešať, lebo ak som nad mužským kurevníctvom privrela jedno oko, nad ženským lonom už druhé oko privrieť nechcem, keďže sa ma to tiež týka a ak má byť a chce byť blogzin otvorený pre rôzne názory ako to sám deklaruje, odvážila som sa nepochovať svoj vnútorný zrak úplne
    publikované: 08.03.2008 23:06:29 | autor: KameliaB (e-mail, web, autorizovaný)
  18. Ale antitéza jedného muža a jednej ženy
    sa mi páči ,aj verše Pavla Koyša sú pekné
    publikované: 08.03.2008 23:17:43 | autor: KameliaB (e-mail, web, autorizovaný)
  19. KB, uprieť Ti právo vyjadriť svoj názor...
    by ma ani vo sne nenapadlo.. a keby ma to náhodou aj napadlo, de facto nemám možnosť Ti takýto postoj vnútiť.
    vôbec mi nevadí, že si otvorila otázku promiskuity, lebo ako hovoríš, s dikustovanými záležitosťami priamo súvisí..
    a aj keby priamo nesúvisela, tiež by mi jej otvorenie neprekážalo.
    publikované: 08.03.2008 23:20:58 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  20. Keďže je do článku ,,vstavaná" aj moja antitéza, akosi sa
    stal vťah jedneho muža a jednej ženy ak nie jeho súčasťou, tak aspoň protiotázkou. Ja skôr vnímam v tomto článku niečo iné, posunutú hranicu slovných vyjadrení o intímnych častiach ženského tela. Možno je to tým, že ma oslovila určitá poézia metafor. Milujem poéziu (zrejme ako aj Ty, Kamélia) a v podstate ma prekvapilo, že o niečom, čomu sa bežne pripisujú len vulgárne a oplzlé slová, sa dá vyjadrit aj s patričnou dávkou estetiky.
    publikované: 08.03.2008 23:27:17 | autor: Rozpravkarka (e-mail, web, neautorizovaný)
  21. KB, rád by som sa ešte spýtal...
    čo presne myslíš vetou "nad ženským lonom už druhé oko privrieť nechcem"?
    v akom zmysle nemôžeš privrieť oko nad ženským lonom?
    publikované: 08.03.2008 23:36:18 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  22. S estetikou intímnych častí tela
    sa dá v poézii pracovať , ale iste so mnou budeš súhlasiť, Zuzka, že je to tenučký ľad, po ktorom dokážu nielen prekorčuľovať, a robiť aj piruety a odpichnuté skoky len ozajstní majstri tak, aby nepohoršili ani nenavádzali, ale aby len očarili, lebo v opačnom prípade sa míňajú svojmu estetickému cieľu, ba triafajú úplne vedľa.. ale to je len môj názor, ktorý v súčasnosti asi nie je "in"
    publikované: 08.03.2008 23:50:43 | autor: KameliaB (e-mail, web, neautorizovaný)
  23. Druhé oko nechcem privrieť
    pretože lono je aj moja záležitosť a v súvislosti s kurevníctvom chlapov mi prichodí ho brániť. To, komu ja dovolím vstupovať do môjho lona, rozhodujem vo väčšine prípadov ja , a kurevníci sú pre mńa nepriateľnou skupinou, akokoľvek by ich moje lono nadchýňalo. Jediné, čo môžem urobiť, je prižmúriť nad ich kurevníctvom oko.
    publikované: 08.03.2008 23:56:30 | autor: KameliaB (e-mail, web, neautorizovaný)
  24. No, že je to jeden z najtenších ľadov, aký poznám, s tým plne
    súhlasím, aj s tým, že to naozaj potrebuje majstra korčuliara, ktorý to ukorčuľuje bez toho,aby na lade nechal praskliny.

    Kamélia, prajem Ti krásnu noc, bola som zvedavá na reakcie na tento článok a v podstate si bola asi jedna z mála, ktorá sa odvážila hneď vysloviť svoj názor.
    publikované: 08.03.2008 23:57:39 | autor: Rozpravkarka (e-mail, web, neautorizovaný)
  25. KB, kde sa získava certifikát...
    dovoľujúci človeku tancovať na tom tenkom ľade? kto, kde, kedy a ako človeku povie, či je ešte len učeň, alebo už tovariš, či dokonca majster slova? kto rozhodne, či ho už možno pustiť na onen tenký ľad?
    ak sa proti hovorovému jazyku, ktorý sa na označovanie intímnych častí tela bežne používa, postaví čo len trochu kultivovaný jazyk, tak je to krok správnym smerom.
    za vulgárne vyjadrovanie sa o intímnych častiach ženského tela považujem aj luciferov slovný obrat "naširoko roztiahnuté babské nohy", a v tomto článku som sa postavil práve proti jeho nechutnosti.
    publikované: 08.03.2008 23:58:25 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  26. Prajem taktiež pokojné sny
    a prvenstvo v odvahe patrí Tebe, Zuzka, ja som Ťa len nasledovala
    publikované: 09.03.2008 00:00:03 | autor: KameliaB (e-mail, web, neautorizovaný)
  27. KB, ad koment z 08.03.2008 23:56
    čím tento článok urazil ženské lono tak, až si nad tým nemohla privrieť druhé oko?
    publikované: 09.03.2008 00:00:39 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  28. Certifikát sa nedá získať
    podľa mňa tieto veci preverí asi len čas , počas ktorého vypláva na povrch autorov úmysel , jeho skutočná inšpirácia
    publikované: 09.03.2008 00:08:31 | autor: KameliaB (e-mail, web, autorizovaný)
  29. svojou náväznosťou na kurevníctvo
    mi to prišlo akési pritiahnuté
    a preto som považovala za potrebné upozorniť na riziká takejto lásky
    publikované: 09.03.2008 00:13:13 | autor: KameliaB (e-mail, web, autorizovaný)
  30. hm.. budem nad Tvojimi slovami premýšľať...
    no v tejto chvíli mám neblahý pocit, že si nerozumieme, či presnejšie povedané: to, čo som ja vložil do oboch článkov, nie je zhodné s tým, čo v nich Ty čítaš.
    publikované: 09.03.2008 00:16:03 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  31. nuž, ostáva mi len povedať
    ráno je múdrejšie večera, milý wyslúžilec
    publikované: 09.03.2008 00:20:43 | autor: KameliaB (e-mail, web, autorizovaný)
  32. ... len aby tak bolo ;)
    KB, prajem Ti dobrú noc a vďaka za podnety :)
    publikované: 09.03.2008 00:23:14 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  33. každy,kto vysloví svoj nepochvalný názor na tieto "ody"..ten im nerozumie..
    niektoré raz chápu...potom zase nie...

    ja v tom vidím jedno...

    hogo vie,čo sa "predáva"..a tak to ponúka na predaj..a mne je smutno z toho,že je mu úplne jedno,čo na tie,ktorých sa to týka..

    a aj ked lucifer v tom prvom článku kapánek prehnal,v podstate s ním súhlasím..a zároveň sa pýtam:

    "doprial by si svojim dcéram mužov s tvojím prístupom k ženám, k sexu..sexualite..a k lonu?..Doprial by si im motýlikov s vedomím,že budú len jednou z mnohých navštívených?

    a vieš čo?..kludne to aj odignoruj...neprekvapí ma..)))
    publikované: 09.03.2008 06:55:08 | autor: ellita.. (e-mail, web, neautorizovaný)
  34. missellie, máš pravdu, za „normálnych“ okolností by som na Tvoj koment vôbec neodopovedal...
    veď čo už nakomentujem na Tvojich manifeste Tvojich postojov a na Tvojom skalopevnom presvedčení, že...

    . hogo vie, čo sa „predáva“.. a tak to ponúka na predaj
    . hogovi je jedno, čo na to tie, ktorých sa to týka
    . podľa hoga...
    ... každý, kto vysloví nepochvalný názor na jeho „ódy“, im nerozumie
    ... missellie veci vidí hlúpo, pretože netoleruje mužom promiskuitu
    . hogo je oplzlý a prelietavý chlípnik
    . hogo vyznáva jedinú hodnotu - hocijaké naširoko roztiahnuté babské nohy
    . záletník je ten, čo zalieta, a je jedno, či myšlienkami alebo skutkami
    . myšlienka na vraždu je 99% z vraždy
    . atď. atď. atď.

    čo nakomentujem na výzve...
    „wyslúžilec, ty trápny babrák, zbaľ si svoj smrad a pakuj sa naspátky do kotla!“

    som pripravený komentovať akýkoľvek názor ktoréhokoľvek komentujúceho...
    . ak ponúka debatu či akokoľvek ostrú polemiku, a nie urážky či JEDINÚ PRAVDU
    . ak viem, že komentujúci nie je hluchý, slepý, ani zaslepený
    . ak chce a dokáže vnímať moje argumenty

    no komenty, napísané samozvanými pohrobkami (bigotných) inkvizítorov, nechávam obvykle bez odpovede.
    veď aký zmysel má odpovedať na obvinenia inkvizičného tribunálu, ktorý má vopred pripravený rozsudok?

    v takýchto prípadoch len v duchu ďakujem bohu/osudu/evolúcii, že žijem v dobe, kedy už nie je možné postaviť človeka pre odlišné názory a presvedčenia na hranicu a upáliť ho v mene milujúceho Boha, čistoty viery a kresťanskej morálky...
    publikované: 09.03.2008 08:04:36 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  35. a čo ine robiš ty?..
    rozpravkarka..sygon..kamelia..a ktoviekto ešte ti tu napísali presne to,čo ja..

    presne...

    ale..mna treba postaviť na hranicu...

    hogo..priznaj velky kus zaujatosti voči mojim nazorom..

    aj ked..missellie je hlupa..podla teba..

    stále neodpovedaš na jej hlupe otázky...skús to..možno ťa pak pochopím...

    ak napíšeš,že by si bol nadmieru šťastnym otcom,keby tvoje dcéry dostali takého muža,ako si ty..presne takého...

    a ak napíšeš,že tebe by ako mužovi lichotilo,že sa žena vôbec pri tebe pristavila..hoc len na tri hodinky..a aj to len pre to tvoje neskutočne krásne lono..že by ťa to povyšilo..a nie ponížilo..

    ale..jednoduchšie je sa vzdať..a robiš to len preto,že vieš,že mam pravdu..

    hogo..budeš sa musieť narodiť ešte 30x,aby svet bol podla tvojich predstav..

    ked sa ludstvo začne zbavovať toho zbytku cudnosti a zábran..ked sa nebudu uzatvárať manželstvá,len sexualne dohody..ked žena nebude ničim,len nositelkou lona..a muž tiež nie..

    minimalne 30x...a aj to je otázne,či to tak bude..

    a neobvinuj ma z prudernosti a bigotnosti..ako taka,by som sa pri pohlade na blogzin prežehnala a dala ho adminom zamknuť na 35 zámkov..)))aspon pre mna..))))
    publikované: 09.03.2008 08:23:32 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  36. missellie, Tvoj koment z 08:23 dobre ilustruje...
    ďalšie dôvody, pre ktoré sa mi do debát s Tebou nechce púšťať - zjednodušuješ, posúvaš a prekrucuješ významy („rozpravkarka.. sygon.. kamelia.. a ktoviekto ešte ti tu napísali presne to, čo ja..“, „missellie je hlupa.. podla teba..“), obviňuješ („hogo.. priznaj velky kus zaujatosti voči mojim nazorom..“) a robíš kategorické závery („budeš sa musieť narodiť ešte 30x, aby svet bol podla tvojich predstav..“), ktoré likvidujú priestor pre ďalšiu debatu.
    priznávam, že na hlbšiu analýzu nemám dôvod ani vôľu a na pokračovanie v debate ani energiu, lebo viem, že by sme sa krútili v kruhu až na veky vekov amen.
    za seba by som rád našu debatu uzavrel konštatovaním, že Ty a ja proste vidíme realitu odlišnou optikou.
    Tvojej optike rozumiem, no nezdieľam ju a nie je pre mňa ani zdrojom nových podnetov.
    publikované: 09.03.2008 09:27:30 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  37. ale ten tvoj názor znie odrazu inak,ako ten minule o mojom hlúpom..
    na inom mieste si môj názor za taký označil aj ked si nečakal na dôvody,ktoré pre svoj názor mám...

    ale ok..toto mi stačí..odrazu mu rozumieš..to mi uplne stačí..

    a na otázku stále neprišla odpoved..
    no uplne postačí,ked sa nad tým sám zamyslíš..čo verim tomu,že sa stalo...

    maj krásny den..
    publikované: 09.03.2008 10:02:30 | autor: ellita.. (e-mail, web, neautorizovaný)
  38. missellie, za necitlivý až hlúpy som označil Tvoj kategorický názor na samovrahov...
    (sú zbabelí a slabí.. a Ty nemáš rada ani zbabelcov, ani slabochov) a na tomto postoji som nič nezmenil.
    publikované: 09.03.2008 10:09:58 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  39. áno..napíšem prečo si to myslím..a ty mi čin toho muža ospravedlníš..
    z psychologickeho hadiska?..

    dá sa ospravedlniť čin bývalého policajta,ktorý pre podozrenie nevery u manželky zabil svojich dvoch synov..a pak si prestrelil hlavu?..

    čoho to bolo dôsledkom?..sily?..odvahy?..

    prečo nemohol jednoducho žiť sám so svojimi deťmi?..
    prečo vlastnej ješitnosti podriadil život svoj..a životy svojich synov..?
    prečo u seba vraždu nedokonal?

    odvaha?..sila?..mám mať pochopenie pre neho?..nikdy..

    a teraz vidiš hogo,že nie je samovražda,ako samovražda..že nie je kurevník ako kurevník..to len vy tak radi zovšeobecnujete..

    publikované: 09.03.2008 10:16:32 | autor: Ellita.. (e-mail, web, neautorizovaný)
  40. ellita, Ty o koze, ja o voze, alebo naopak, ak je to tak milšie...
    publikované: 09.03.2008 10:19:06 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  41. prečo..ved ty o tom,že som hlupa a jednoducha..a ešte necitliva k samovrahom...
    ten príbeh je o samovrahovi..a vysvetluje to,prečo som hlupa.. a jednoducha..a necitiliva...

    snad konečne začneš chapať..

    a ked nie,nevadi...nejako s tým nerátam..)))
    publikované: 09.03.2008 10:25:52 | autor: ellita.. (e-mail, web, neautorizovaný)
  42. málokedy sa o niekom vyjadrím, že je hlúpy...
    vlastne si na takéto svoje posledné vyjadrenie ani nepamätám, tak dávno sa udialo...
    obvykle nehodnotím človeka, ale jeho jednotlivé názory a činy.. a za hlúpeho človeka by som asi označil len takého, ktorý by sústavne vyslovoval (z môjho pohľadu) hlúpe názory a konal by (z môjho pohľadu) hlúpe činy.
    a tak len znova opakujem: nikdy a nikde som nenapísal, že "missellie je hlúpa".
    ak má niekto inú vedomosť, nech prosím napíše, kedy a kde.
    publikované: 09.03.2008 10:39:33 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  43. hogo..už je to jedno...stalo sa..už sa neodstane..
    publikované: 09.03.2008 10:52:12 | autor: ellita.. (e-mail, web, neautorizovaný)
  44. že ja na tieto erotické články nechodím pravidelne...
    by som sa konečne dozvedel, čo je ten hfw vlastne zač :-)
    za seba len toľko, že telá a ich jednotlivé súčiastky si do určitej miery cením. nič vulgárne, ale ani žiadna veľká oslava. pomerne užitočné (mohli by byť aj oveľa viac, ale čo sa zabijem?) a niekedy aj príjemné a estetické. asi ako autá.
    publikované: 09.03.2008 23:43:29 | autor: intwist (e-mail, web, autorizovaný)
  45. Rozpravkarka, vďaka za radu ! Stačí vymyslieť pár urážok sám na seba, hrať urazené divadlo a zasa ma všetci čítajú !
    Som prvý !!!
    publikované: 10.03.2008 12:38:13 | autor: Zneužitie nicku -> IP užívateľa je 195.168.38.69 (e-mail, web, neautorizovaný)
  46. gratulujeeeeeeeeeeeeeeem....)))))))))
    publikované: 10.03.2008 12:45:34 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014