Medzi mužom a ženou

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Sex cez net: „Mami, čo to robíš? Veď tatko ťa ľúbi, nemôžeš si písať s cudzími mužmi!!“

 
JA:   Ahoj, neznámy známy.
ON:   Ahoj, svätica
JA:   Chodíš sem často v noci?
ON:   ANO
JA:   Páči sa ti chatovanie v noci?
ON:   Čo som na výsluchu?
 
No a pubertálne rady sú preč, a teraz čo? Mám sa začať tváriť, že sa vlastne len tak pýtam, alebo mám radšej vypnúť PC?
Neutečiem, nie som decko, som dospelá a hádam sa mi podarí vykľučkovať z toho písania.
Je veru rozdiel medzi písaním v puberte a písaním dospelej ženy.
 
JA:   Vadí ti to? Keď sa pýtam? Myslela som, že chatovanie je o otázkach a odpovediach, aby sa ľudia trošku spoznali?
ON:   To je síce pravda, ale ja by som rád popísal o Tvojich prsiach!
JA:   No to asi nepôjde, tie prsia sú moje a ty o nich nič nevieš.
ON:   Tak mi napíš, aké sú?
JA:   Ja som o prsiach písať nechcela, napíš mi o nich ty.
 
Absolútna provokácia z mojej strany.
Nech si chlapec nemyslí, že sa tu budem rozpisovať o sebe a nebodaj to zvrtnem na sex cez net.
 
Odpojil sa. Nebolo ani treba premýšľať, čo odpovie, bolo mi jasné, že moja dcéra mala pravdu, je to chlap, ktorý očakáva niečo viac, čo ja viem ponúknuť. Najviac ma na sebe prekvapilo, že ma to neprekvapilo.
 
Ráno sa začalo ako obvykle, tie isté nekonečné hľadania v skrini a tie isté nekonečné pokrikovania o tom, čo na desiatu a tom, kto dnes umyje riad a povysáva kuchyňu. Miky a Alex majú stanovené pravidlá, ktorá kedy a čo urobí. Krásne spísaný harmonogram domácich nezmyslov visí na chladničke popripínaný magnetkami z čias, keď moje dcéry boli ešte maličké a nosili si obrázky pokémonov a postavičiek z japonských rozprávok ako svoje guru a pripínali ich na chladničku a kričali:       
 
„Mami, pozri čo som vystrihla z tej novej knižky.“
 
Bolo to také roztomilé a nežné, až mi to miestami vtláčalo slzy do očí a to neuveriteľné šťastie, čo ma postretlo, mi zabraňovalo dýchať. Vždy som si ich pritúlila k sebe a vybozkávala celé telíčko s pocitom nádhernej vášne a čistoty rodiča, ktorý neprekonateľne miluje.
 
Dnes ráno pristúpila ku mne Alex s očami ako uhlíky a spýtala sa potichúčky:
 
„Mamina, tak čo v noci, net ti nespadol? Užila si si písanie so sexi neznámym, známym?“
 
Bola zvedavá na moju odpoveď.
Ja som v tej chvíli premýšľala, či je vôbec vhodné túto tému riešiť s dcérou podobnou tak veľmi svojmu otcovi.
Tak a rozhodnutie prišlo ako blesk z jasného neba.
Prestala som natierať chlieb a povedala som celej mojej rodinke, že som si písala na nete s mužom, ktorého zaujímali akurát tak moje prsia, že zo začiatku to bolo milé a nekonvenčné, a páčilo sa mi písať s ním.
 
Náš tatino sa pozeral na mňa, ako keby som práve povedala, že či chce praženicu alebo kakao...
nič, ani náznak nedôvery, Miky pristúpila ku mne a objala ma.
 
„Mami, čo to robíš? Veď tatko ťa ľúbi, nemôžeš si písať s cudzími mužmi!!“
„Miky, nechaj mamu, veď aj ja som vlastne bol cudzí, tak prečo by si nepopísala, nech píše, ja mame verím,
neurobí nič, čím by nám ublížila, a takého skvelého chlapa ako som ja veru pod slnkom nenájde.“
 
To ma naštartovalo k vete, ktorú by som asi nikdy nepovedala, i keď provokovať a doberať si jeden druhého,
to je naše manželstvo.
 
„Ty si fakt myslíš, že niet lepšieho chlapa ako si ty?“
„No ak nejakého nájdeš, tak len pre tú srandu ho doveď domov, nech sa priučím k dokonalosti,“ smial sa a myslel to vážne.
„Mami, takto to nemôže byť, mne sa to nepáči!“ nariekala pri mne Miky.
 
Alex sa pridala na moju stranu a povedala, že mi pomôže.
Tatino ostal ako obarený, ale neustúpil a nezobral svoje slová späť.
 
Mala som svedkov, moje dve dcéry.
Svedkov, ktorí dosvedčia povolenie od ich vlastného otca na hľadanie lepšieho, dokonalého, zdalo sa mi to
neuveriteľne zvláštne, viac menej divné, nenormálne, zradné a hlavne to nemalo byť vypovedané pred Miky.
Dosť ťažko znáša takéto malé žabomyšie vojny medzi mamou a tatom.
Ale bolo to vonku aj zo mňa, aj z tatina.
 
Teraz už len, čo s tým ďalej.
 
 
 
 
 
© z.a.r.a
 
 

Sex cez net | stály odkaz

Komentáre

  1. Ach , jaj. no čo už, keď my potvory tak radi provokujeme...
    ...
    Z.a.r.a., aj ja to robím, že občas dám svojej polovičke prečítať niektoré z písmenok, čo posielam vdo virtuálu, ale len niektoré... Navyše mám takú polovičku, že ho chatovanie nezaujíma a blogovanie taktiež nie. Mám voľnú ruku. A potom je to presne o tom, aby mal človek svoju hranicu. Veď nejde len o to, aby ju neprekročil, ale aby ju neposunul tak ďaleko, že by to mohlo jeho polovičku zraniť, keby náhodou chcel isť na virtuálnu prechádzku po mojej hranici.
    publikované: 29.05.2008 10:09:09 | autor: Rozprávka (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. Rozprávkarka, a možno by smelo posunuté hranice polovičku nezranili...
    ale milo prekvapili a navýsosť potešili a rada by si po nich vyšla na špacír.. ;)
    publikované: 29.05.2008 10:24:08 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. Pán wyslúžilý čert, umenie je poznať nielen svoje ale aj partnerove
    hranice a vedieť, až kam ho možno zaviesť. Je to o komunikácii a o poznaní vnútorného JA svojho partnera. To, čo je bezpečnou pôdou pre mňa, môže byť pre nehio trasoviskom.

    A ja nechcem predsa, aby sa mi utopil...
    publikované: 29.05.2008 10:29:53 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. Rozprávkarka, ak je pre Teba bezpečná pôda pre partnera trasoviskom...
    nuž ho teda tou pôdou/trasoviskom veď tak, aby sa neutopil a nauč ho tým územím prechádzať aj bez Tvojej pomoci a vnímať ho ako územie bezpečné a priateľské.. :)
    publikované: 29.05.2008 10:34:37 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  5. Ej, čert, keby všetko bolo také jednoduché, ako vravíš! A toť,
    suseda išla svojmu mužovi vlasy vytrhať len preto, že mi ruku pobozkal. Aj keď pravda je, že som provokovala, lebo on: že, ručičky bozkávam a ja že necítim.
    A bozkával vtedy, keď ona vošla do dverí. No chudáčik! Celú noc jej to vysvetľoval, že ja som provokatérka a on je v tom nevinne. Ako takú bezpečne viesť cez trasovisko, ha?
    publikované: 29.05.2008 10:39:49 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. zara
    nuž, i ja som zvedavá, čo s tým ďalej...
    každopádne mi je rodina a jej vzájomné vzťahy veľmi sympatická :-))
    publikované: 29.05.2008 10:41:01 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  7. Rozpravkarka,
    nuž veru ocitla som sa v tej chvili na poriadne horúcej pôde, ale tak pálila, že som musela dať pocítiť aj mojej polovičke čo prežívam, zaslúži si vedieť kde sa motám keď nie som s ním, tiež číta čo napíšem, niekedy s úsmevom, niekedy ma chytá za slovíčka a potom vzniknú dlhé debaty o nás a o našich dietkach, o to som sa pokúsila a myslím, že to nebolo nadarmo..Je dobré, že vieš kam môžeš zájsť, ale niekedy keď nevyskúšame aj posun o krôčik ďalej tak sa nedozvieme, či sa dá ísť alebo nedá.. je to o tom chvíľkovom stave a tom rozhodnutí sa vo chvíli ktorá práve nastala, či je ten správny čas to vie odhadnúť len človek, ktorý pozná toho druhého dokonale, a to asi nepozná nikto z nás..takže risk a riskovať sa niekedy oplatí...aspoň u mňa...
    publikované: 29.05.2008 10:47:02 | autor: z.a.r.a (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. zelenarusalka,
    čo s tým ďalej, sa iste dozvieš ak vydržíš a prečítaš si záver.. :-)) a díky za sympatie, celkom si to rodinné žitie užívame..:-)
    publikované: 29.05.2008 10:54:21 | autor: z.a.r.a (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. Z.a.r.a. risk je zisk, len kým sa ručička váh nepreklopí nad 50 percent...
    Je to asi o tom, že viem, do čoho svojho partnera môžem a do čoho nemôžem vpustiť...
    Nuž, ale že stále hovoríme o sexe na nete, tak verím tomu, že pre absolutnú väčšinu ľudí je to o zábave. Iné zas je, že aj tá zábava má svoju hranicu, kedy už prestáva byť zábavou a môže sa z nej vytvoriť niečo iné. Vzťah. A to je to preklopenie váh nad 50 percent.
    publikované: 29.05.2008 10:55:52 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. Rozprávkarka, myslíš si, že virtuálny vzťah môže byť pre partnerský vzťah hrozbou???
    publikované: 29.05.2008 11:03:26 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  11. rozpravkarka,
    s tým súhlasím, viem že je to o tej váhe, a viem aj to aká je zradná, a je fajn, že vieš kde môžeš zájsť, potom si iste šťastná žena, mne to ale nestačí, ja som žena, ktorá rada vyskúša ísť aj ďalej ako som teraz... stále sa bavím len o virtuále, nie o reálnom živote, tam mám jasné odkiaľ pokiaľ.. :-)
    publikované: 29.05.2008 11:08:24 | autor: z.a.r.a (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. wyslúžilec,
    ak môžem na otázku čo si dal rozprávke popísať svoj názor, tak by som napísala toto, je to o tom či sa človek dokáže natoľko odosobniť vo virtuále od reality a naopak, že keď vypne počítač prestane myslieť na to čo zažil vo virtálnom svete, alebo ho to núti aj pri svojom skutočnom partnerovi myslieť na virtuálny svet, ak to zmieša a zmieta sa v jednom aj druhom a začne strácať svoju dušu pre niekoho koho vlastne nepozná, tak ten vzťah môže byť ohrozený, ak má jasné že je to zábava a nezačne si nič od toho sľubovať a očakávať tak nie, ale povedz kto to dokáže takto striktne rozdeliť? :-)
    publikované: 29.05.2008 11:13:46 | autor: z.a.r.a (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. Čert, asi je to o tom, ako vysoko sa vyšplhá od tých preklopených
    50 percent hore ku stovke. Ak je kdesi celkom hore, tak ano. Ak sa drží tesne nad päťdesiatkou, tak nie.
    publikované: 29.05.2008 11:14:44 | autor: Rozpravkarka (e-mail, web, neautorizovaný)
  14. Z.a.r.a., ja som v živote veľakrít prekročila svoje hranice a VŽDY
    som za to zaplatila, častokrát tvrdou menou.

    Je to aj o tom, či sa ti oplatí prekročiť hranicu a riskovať.
    publikované: 29.05.2008 11:16:12 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  15. Vieš, Z.a.r.a., to nie je ani tak o tom, spoznávať svoje možnosti
    na hraničnom území, ale o zvedavosti a chuti poznať, čo je za nimi. A moja zvedavosť je tak silne vyvinutá, že ma vždy hlboko zavedie za hraničné územie, do nepoznaného... Takže platím za svoju zvedavosť a chuť poznať. Ale je to ešte stále v rovine, že chcem platiť. Keby som nechcela, nepotulovala by som sa na hraničnom území.
    publikované: 29.05.2008 11:23:26 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. Rozprávka,
    Určite máš prežité svoje a preto vieš kam ísť, máš v živote jasno a ja to môžem len rešpektovať a rešpektujem, ak vieš či sa oplatí riskovať tak je to to najlepšie čo sa Ti môže stať, ale podľa mňa je risk, riskom preto, že nevieš čo bude nasledovať a preto si aj platila tak tvrdo, keby si neriskla nebolo by treba platiť..určite máš správne rozhodnutia...
    publikované: 29.05.2008 11:25:12 | autor: z.a.r.a (e-mail, web, neautorizovaný)
  17. Rozprávkarka, z.a.r.a, asi sa zhodneme na tom, že risk neprináša vždy taký zisk, aký si želáme...
    a možno sa zhodneme aj na tom, že aj keď sa po prekročení hraníc nenaplní očakávanie, vždy je ziskom nové (seba)poznanie.. otázka je, či zaň (občas) neplatíme privysokú cenu...
    ak túto krátku obecnú úvahu uplatním na vzťah reál-virtuál, potom miera rizika a neželaných dopadov podľa môjho názoru rastie, čím viac sa reál a virtuál prelínajú...
    publikované: 29.05.2008 11:36:04 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  18. wyslúžilec
    s tým súhlasím je to na rozhodnutí a sile osobnosti každého človeka, ak si dokáže zobrať ponaučenie z mizerného risku a ak mu risk naopak prinesie niečo nové a hodnotné, je to dobré poznanie.. ja sa isku nebráni už len zo zvedavosti tak povestnej ženskej vlastnosti..
    publikované: 29.05.2008 11:41:58 | autor: z.a.r.a (e-mail, web, neautorizovaný)
  19. rozpravkarka,
    postrehla som to z Tvojich textov a článkov si skvelá páči sa mi to Tvoje túlanie na hranici.. šikovná Rozprávka
    publikované: 29.05.2008 11:52:30 | autor: z.a.r.a (e-mail, web, neautorizovaný)
  20. Len sa vám tu do toho nachvíľku zamiešam :))
    Nečítala som všetky komenty keďže ako som hlásila v správach z domova nestíham nič :)))

    Ale reál/virtuál.. myslím, že to závisí len a len od človeka.. v akej miere prenáša virtuálny svet do toho reálneho.. Každopádne som toho názoru, že vo virtuále je veľmi ľahké padnúť do toho.. písmenka sú často zradné.. stalo sa mi to... pokazila som si vzťah reálny, trojročný a následne som po dvoch mesiacoch zistila že ten človek z virtuálu nieje taký ako som si ho predstavovala na základe písmenok.. Bola som zaľúbená do písmenok..
    Na druhej strane, mám aj pozitívnu skúsenosť... virtuál mi dal mnoho ľudí, s ktorými si rozumiem..
    Problém je asi v tom, že s ľuďmi s ktorými si zoznámite na nete si vždy budete viac rozumieť cez písmenká ako v reále... :)

    Našťastie ale viem o jednej svetlej výnimke ;)))

    Idem sa učiť... paaa
    publikované: 29.05.2008 12:19:28 | autor: kiti (e-mail, web, neautorizovaný)
  21. A ZARA veľmi sa mi páči vaša rodinka :))
    ja mám tiež úžasný vzťah s maminou... :))) ten najúžasnejší ;)
    publikované: 29.05.2008 12:21:57 | autor: kiti (e-mail, web, neautorizovaný)
  22. .
    zaujimava scena
    publikované: 29.05.2008 12:24:05 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  23. Kiti,
    najlepšia skúsenosť i keď nie dobrá je tá čo prežiješ, viem to.. a moja rodina je hovorím tomu taká normálne nenormálna..:-)
    publikované: 29.05.2008 12:28:55 | autor: z.a.r.a (e-mail, web, neautorizovaný)
  24. ja virtuál s realom nemiešam..
    mne ho miešaju iní..:)))

    a idem čítať..:)))
    publikované: 29.05.2008 13:07:52 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  25. jeeeej..pozdravuj mangelaaa...že jeho prístup k životu sa mi páááči..:)))
    skláňam sa..:)))

    a verim,že si velmi rýchlo pochopila,že on mal fakt pravdu..:)))
    publikované: 29.05.2008 13:10:57 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  26. MissEllie,
    díky nebude treba ho pozdravovať, iste to tu číta.. :-)) a či mal pravdu? a v čom? V tom že je najdokonaljší? Alebo v tom, že mi verí?
    publikované: 29.05.2008 13:20:57 | autor: z.a.r.a (e-mail, web, neautorizovaný)
  27. že ti veri v tom potencionálnu lož nevidim..
    a tá viera k jeho dokonalosti patrí..

    je len málo mužov,ktorí by to vedeli prijať takto..a aj žien je malo takých..zasmiať sa tam,kde iný by videl potencionálnu zradu..:)))


    supeeer..fandim vam..:)))
    publikované: 29.05.2008 13:29:38 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  28. MissEllie,
    skôr som to cítila ako jeho absolútnu istotu, že jemu sa nič také nemôže stať a to ma ako ženu privádzalo k tomu, že ma podceňuje, že si myslí, že by ma už nikto nechcel, že už nepatrím k tým žiadaným.. to mi vadilo, môj pocit z tej vety.. sama vieš, že ženy vždy hľadajú vo vetách mužov nejaký ten skrytý význam, niečo čo nepovedia ale myslia si..a to sa mi môj manžel snaží vysvetliť už dobrých pár rokov, že to čo povie to si aj myslí, a vidíš zaváhala som, myslela som za neho.... neviem či ma pochopíš, ale mala som pocit, že chce nejakým spôsobom podkopať moje sebavedomie a dať mi najavo, že sa mi už nemôže podariť nájsť si niekoho iného, s dokonalosťou to bolo len dodatočne prilepšené...
    publikované: 29.05.2008 13:39:38 | autor: z.a.r.a (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. rozumiem ti z.a.r.a ...tiež som niekedy takto fungovala..:)))
    muž mi niečo povedal a ja som pochybovala o jeho slovách..:)))

    dnes..aj ked viem,že to mysli v engativnom zmysle,zasmejem sa a podakujem za kompliment..:)))

    rýchlo som pochopila,že je pre mna jednoduchšie prikývnuť a myslieť si svoje,ako viesť nezmyselnu komunikaciu ktorá vyčerpáva. Samozrejme,pokial nejde o zásadne veľké veci..:))

    ale tento tvoj pocit som pri prečítani članku nevycitila. Možno ho v tebe vyvolal aj výraz u manžela. Mne to skôr pripadalo,akože ti fakt verí a vie,že nech píšeš s kým píšeš,aj tak ostaneš s ním..pretože vas k sebe púta viac,než je pár písmen akokolvek krásnych..

    vidiš..jedna vec a milion pohladov..

    opýtam sa na iné: aká reakcia od manžela by ťa potešila?..:))
    publikované: 29.05.2008 14:06:39 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  30. MissEllie,
    v celku ma potešila jeho reakcia taká ako som ju popísala, vedela som čo povie, skôr bol problém vo mne v mojom chápaní celej situácie, napísala so Ti to, on to čo si myslí povie, nepodceňuje ma, len ja to niekedy vnímam inak, a to je presne o tej komunikácii, porozprávať sa o pocitoch je pre mňa veľmi dôležité veľmi.. on to vie, a ja tiež, takže keď si začnem domýšľať čo asi myslel, tak sa poväčšine mýlim, a to je presne o nemlčaní, a netrápiť sa ale radšej si to vydiskutovať..my sme ok, funguje nám to, som šťastná žena, mám to čo som vždy chcela a chcem len to čo môžem mať... :-)
    publikované: 29.05.2008 14:21:42 | autor: z.a.r.a (e-mail, web, neautorizovaný)
  31. presne tak to vidim ja..a presne k tomu vám obom gratulujem..
    a prajem vam,nech sa tento stav nijako nezmeni..:)))

    a k tomu chápaniu..občas je fajn aj "nepochopiť"..aspon nie sme stroje..sme ludia..predsa..:)))
    publikované: 29.05.2008 14:39:05 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  32. MissEllie,
    diky, si milá, a s tým chápaním máš pravdu, však potom by sme sa dostali k tým jednoslovným odpovediam, vždy by bolo len ano a nie.. :-)) je vzrušujúce a nadmieru prirodzené, že koľko ľudí toľko názorov a pochopiť jeden druhého je to šťastie a hlavne pohoda čo sa dostáva do vzťahu, či už muž - žena, alebo rodičia - deti..:-)
    publikované: 29.05.2008 14:54:49 | autor: z.a.r.a (e-mail, web, neautorizovaný)
  33. Aj keď sa nám to nezdá,
    deti sa veľmi boja o svojich rodičov a strážia si svoje rodinné šťastie a vyzerá to tak, že je im milšie, ak vyrastajú v zlej rodine ako v žiadnej
    publikované: 29.05.2008 18:00:31 | autor: KameliaB (e-mail, web, neautorizovaný)
  34. sebaklam
    preco tomu hovorite "virtual"? chcete klamat sami seba alebo tych okolo vas? neexistuje ziadny "virtual". je to real! realne venujete svoj realny cas niekomu realnemu namiesto toho, aby ste ho venovali svojej, ako pisete "uzasnej rodinke". realne rozoberate veci s druhym realnym clovekom, a ruku na srdce - keby ste to vsetko mali rozpravat zoci-voci, cervenali by ste sa. realne. skryvanie sa za pismenka tu nemusim vysvetlovat, je to zrejme vsetkym jasne...
    chat je hra s ohnom. verte - viem, o com hovorim. vsetky bla-bla-bla okolo toho su len ospravedlnenia. neverite? tak si skuste predstavit, ze ste svoju "uzasnu rodinku" stratili. realne. navzdy. kvoli chatu.
    .... no co? ... tuzite este stale po "virtualnom vztahu"??? hej? .... tak ste si stratu zle predstavili.
    publikované: 20.08.2009 16:16:30 | autor: wewera (e-mail, web, neautorizovaný)
  35. wewera, hmm dobrý koment
    odvtedy ako sa toto stalo uplynul čas, a ja som sa naučila, že virtuál je svet kam sa chodím baviť, a bavím sa v rámci mojich nastavených hraníc, idem tam kam viem že smiem, reál kontra virtuál dá sa vnímať aj tak, že je to vlastne svet dvojaký stane sa niekedy z neho jeden, každý by mal vedieť kam zájde, ja som zašla tam kde môžem zájsť. Ja som si rorhodla kde to je. Rodinku nestratím len tak ľahko máme tam puto ktoré drží pevne a kvôli virtuálu už vôbec nie. Takže pekný deň. Predstava že o ňu prídem sa nekoná, nepotrebujem si to predstavovať lebo mám istotu a dôveru čo mi to nedovolí.Ale díky za návod.
    publikované: 21.08.2009 16:20:44 | autor: z-a-r-a (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014