Predstavte si jarnú lúku a na nej koberec trávy s neprebernou záľahou kvetov rôznych tvarov, farieb, vôní...
No povedzte, dá sa motýľovi zakázať, aby lietal z kvetu na kvet a tešil sa z nádhery každého jedného z nich?
A akáže sila by mohla donútiť čmeliaka, aby zbieral peľ a pil nektár z jediného kvetu?
Svet ľudí je ako tá lúka.. je na ňom množstvo nádherných žien a medzi nimi zmätene poletujeme my chlapi..
A povedzme si rovno, že chlap bez ženy je ako telo bez duše, ako rieka bez vody, ako plachetnica bez vetra...
Od vás dostávame život, s vami ho plodíme, vaša láska nám dáva krídla a nášmu životu smer aj cieľ...
Sprevádzate nás celým životom.. ako matky a staré matky, sestry a sesternice, priateľky a milenky, družky a manželky...
Bez vás by sme boli na tomto svete úplne stratení, bez vás či aspoň bez myšlienky na vás nevieme prežiť ani jediný deň.
Ak sme vám občas (v predstavách) neverní, nie je to preto, že je v nás zakódované hľadanie a zvádzanie ďalších „obetí“...
Je to proste preto, že každá z vás je jedinečným stelesnením ženskosti.. a ženskosť je naša vysoko návyková droga.
So závislosťou na nej sa vlastne už rodíme...
V mnohom ste si všetky navzájom blízke a podobné, a predsa ste každá jedinečný originál.
Tak ako chcete milovníka krásy donútiť, aby netúžil každý originál vidieť a spoznávať zblízka?
Ako primäť vášnivého zberateľa umeleckých diel, aby netúžil vlastniť čo najviac originálov?
Záletníctvo, nech už má akúkoľvek podobu, je aj oslavou vašej ženskosti, krásy, jedinečnosti..
a je naším mužským prekliatím, že niektorým z vás prináša radosť, kým iným zranenie a bolesť...
Táto krátka (ne)(roz)vážna úvaha či povzdych nemá v úmysle záletníctvo obhajovať, velebiť či propagovať...
Je len nesmelým pokusom ukázať ho v inom svetle, a povedzme si popravde, z jeho lepšej stránky.
O tých horších sa píše mnoho a často, preto ich do tejto úvahy pliesť nehodlám.
Snáď je z nej jasné aspoň to, že my záletníci či neverníci nie sme len „páchateľmi“, ale aj „obeťami“.
Sme obeťami vašej krásy, príťažlivosti, rozmanitosti, mnohorakosti, jedinečnosti...
Nevravím, že by ste nás, milé dievčatá a ženy, mali ako obete ľutovať..
stačí čo len kúsok pochopenia a trpezlivosti s nami hriešnikmi.
Ach, ženy, ženy...
Verte-neverte, ste (pre nás chlapov) zázračné, nenahraditeľné, neodolateľné.. no proste úúúžasnééééé!
A keby sa ma niektorá z vás spýtala, čo pre nás znamenáte, odpoviem jediným slovom:
VŠETKO!
© wyslúžilec
Komentáre
:-))
na jednej strane by nás malo tešiť takéto voňavé a farebné vyznanie, no na druhej strane my ženy túžime byť jedinečnými a jedinými zároveň...
rusalka, ten, kto uspokojivo vyrieši tento protimluv...
Neverníci, záletníci, najlepší sú Sádrovači, tí sa zasádruju pri jednej
:-)))
Rozprávkarka, lenže žene so zasádrovaným Sádrovačom...
Šokovná žena zvládne aj zasadrovaného Sádrovača,
Oprava: nie šokovaná, ale šikovná
Rozprávkarka, "šokovná" bolo správne...
... a Lietavec tu je len jeden a volá sa Mišo :)
No vidíš, takže to vyplýva zo samotného slova: pre šokujúco šikovnú ženu
:-)
Tk tebe dáme potom inú prezývku: Prelietavec!
Aby sa to s tým našim Miškom nemýlilo, keď mi také pekné veci do odkazovky píše.
len si nie som istý, či v tomto prípade :šokovná: neznamená...
keď už prezývku, tak "prilietavec"...
Počuj, čert, staraj si ty o svoje vlastné záletníctvo, však píšeš,
Ja sa Ti nemiešam do kvetiniek, ty sa mi nemiešaj do motýľov.
Rozprávkarka, prepáč.. Sádrovača som len príkladmo zmienil...
Neviem, či prepáčim... :(
... ani keď Ti pec povymetám a Tvojho vlastného popola si na hlavu nasypem? :(((
podla mna
a je mnoho inych luk...
vybavil som každej tvojej dcéruške presne takého oplzlého a prelietavého chlípnika ako si ty
ander, to je bohužiaľ len pohľad chlapa...
diuška, nezprel som v sebe chlapa...
čmeliačiky naše, milujte nás a opeľujte
lucifer, a to sa nedalo riešiť na internej porade?
myslíš
ander, a vari mníšky nie sú ženy, hm? :)
ahoj kvetinka :)
hogúšik milujúci :)
ja len,že "vašu" diskusiu sledujem..či aj toto mi chceš zakazať?..))))))))
hmmmm
diuška, to čo popisuješ, nie je kuca-paca, ale prírodný výb er ;)
kalipso, dľa mňa úcta nie je dôležitejšia než láska, ale je jej súčasťou...
článok je o tom, že (aj my chlapi) sme len bytosti hriešne a chybujúce.
hogos...
prírodný výber,
diuška, sebaklam je asi jedna zo stratégií, ktoré sa pri prirodzenom výbere uplatňujú...
ak ste chlapi bytosti hriešne a chybujúce
ak hovorí o hriešnosti a chybovaní...
rozhodovanie v akejkoľvek veci, aj vo vzťahoch, je vždy mnohofaktoriálne, a málokedy sa dá o nejakom správaní povedať, že je VŽDY a ZA KAŽDÝCH OKOLNOSTÍ nesprávne, neprijatešné, chybné, hriešne.
dokonca aj také mravné zásady ako NEZABIJEŠ majú svoje vynimky, kedy je zabitie ospravedlniteľné...
... v ľudskej spoločnosti niečo správne ,,,
preto vám niet čo odpúšťať
... kedy je ich porušenie ospravedlniteľné ...
... v nekonvenčnom nie, v konvenčnom áno
popri konvenčnom vnímaní
problém je v tom, že správanie človeka...
vieš, že mňa o tom
človek, ktorý koná sám za seba a berie za to zodpovednosť...
ísť podľa pravidiel je holt spojené s omnoho menším rizikom.. otázka je, či cena, ktorú človek za to platí, nie je privysoká...
práve túto stádovistosť
... málokto riskuje, viezť sa v pelotóne je ľahšie a bezpečnejšie
skusku z filozofie som uz mala
kordelilienka, len sa moc nezpíjaj...
Hogo, už z názvu bolo jasné, že je to Tvoj "slovník"...
Ako primäť vášnivého zberateľa umeleckých diel, aby netúžil vlastniť čo najviac originálov?" Odpoveď je jednoduchá: Takýto zberateľ by mal zostať do smrti sám so svojou zberateľskou vášňou. V opačnom prípade nech zabudne, že by mohol spoznať zblízka každý originál a pritom zotrvať pri jednom z nich. A Tvoj záver Hogo. Áno všetko, ale niekedy aj veľké nič!
martha, ako expertke na idiotlektiku Ti fakt nič neunikne ;)
už ma svrbia prsty..niečo tu dám..
missellie, ako má muž prísť na to, že zo všetkých žien...
Wyslúžilec - Ty a taká chyba?
Oprava:
martha, z čoho poznáš, že sa ma niečo dotklo?
Z tohto:
Nie som expertka, a na to čo si napísal, už vôbec nie...
Ale nehnevám sa, ja sa skôr zíram, čo sa tu dnes píše.
Chcela som napísať:
martha, omnoho viac, ako to, že,,,
dolezity oznam
lopatka, miesto činu si si asi zmýlila...
wysluzilec, nemam ten pocit...
... máš pocit, že aj toto pieskovisko je detinské?
.
Ze hogi ;)
niektore vzajomne vypady...
sygon, kopanie do hĺbky je super vec...
lopatka, žiadne (zá)važné výpady som tu nespozoroval...
hogo
Poviem, poviem...
sygon, veď práve o tom to je, že...
hogo..ak viem o chlapovi,že skumal jednu susedu..a druhu susedu..a tretiu susedu..
nemala..
pretože ja viem,že čo urobíš iným,ako keby si aj mne..
a zbytočne neriskujem..))
poznáš výraz strata dôvery?..asi hej..stavím sa..
martha, moju pozornosť zaujme každý koment...
povrch/hlbka
alebo staci mensi kusok dosledne , za to sadit s ohladom na velmi presnu info .
Statisticky pravdepodobne dojdes k rovnakej pravdepodobnosti na uspech a neuspech sadenia bez inych skusenosti a vedomosti , zalezi ci to cloveka bavi na povrchu alebo v hlbinach :)
missellie, prípad, ktorý popisuješ...
Hogo, aj si ma rozosmial... :-))))
Ale musím Ti uznať prvenstvo v jednej veci... Máloktorý muž by sa žene priznal, že skúšal aj iné ženy. Lebo muži vedia zatĺkať a ani za svet sa nepriznajú k tomu čo je im - podľa Teba - prirodzené.
sygon, rozumná stratégia podľa mňa je...
ani len studňu nekopeš tak, že sa len tak mirnix-dirnix niekde postavíš a začneš kopať do bezvedomia.
martha, prirodzený je nám záujem o ženy...
toto pochopí každá rozmumná žena.
wysluzilec
hogo
lopatka, o žabomyšej vojne neviem nič...
sygon, aj keď je moja (ne)(roz)vážna úvaha...
Okey, okey...
martha, keď som si znova prečítal koment...
v skutočnosti moja veta "toto pochopí každá rozmumná žena" reagovala na Tvoj koment, menovite na vetu "Máloktorý muž by sa žene priznal, že...".
hm, ako čarovne ľahko vznikajú nedorozumenia.. ospravedlňujem sa Ti za svoju nedomyslenú formuláciu...
.
To vies ja moc neni som rolnik, skor zlatokop (v zlom aj v dobrom ) mna moc rolnicenie nebavi. Ale oba pristupy maju svoje pre a proti a co som pisala, je k rolniceniu .
ok, sygon, sa mi vidí, že v zásade obaja rozumieme...
hogo
kazdopadne ma ludoch je super to, ze zvacsa v nich daco zlate je :)) takze oba pristupy mozu uspiet .
Pekny vecer prajem
sygon, napriek tomu, že som v úvahe i komentoch...
tajomstvo úspechu je jednoduché: vedomie, že na vzťahu je nutné pracovať, a odhodlanie tak učiniť.
a kua..dalši analytik/čka..toto bude krutééééééé..))))
ale..viem..podla teba veci vidim hlupo..pretože netolerujem mužom promiskuitu..ani hromadné "spoznávanie" nie..))))
zastavila som sa tu predsa
otazky boli: Tak ako chcete milovníka krásy donútiť, aby netúžil každý originál vidieť a spoznávať zblízka?
Ako primäť vášnivého zberateľa umeleckých diel, aby netúžil vlastniť čo najviac originálov?
a odpoved znela: tajomstvo úspechu je jednoduché: vedomie, že na vzťahu je nutné pracovať, a odhodlanie tak učiniť.
a filozofi ktorych som spominala boli a pravili:
sofisti - tvrdenia su nie jednoducho/absolutne pravdive, ale su "pravdive pre mna" alebo "pre teba", sposobili upadok mravnosti (sofistickou sa mi zdala prva cast diskusie, vymena nazorov vychadzajuc z rozneho vnimania napisaneho, "po svojom")
Sokrates - dve tvrdenia, ktore si navzajom protirecia, nemozu byt sucasne pravdive (zdalo sa mi, ze s diuskou ste prave patrali po pravde v diskusii) a dalej Sokrates hladal definiciu cnosti, dospel k tomu, ze cnost je znalost a znalost je poznanie dobra a zla
no a Platon, podla ktoreho pre cnost nestaci, aby bol clovek iba schopny konat dobro, ale cnostny je az vtedy, ked sa aj pohne k vykonu a dobro naozaj kona (diskusia so sygon mi to pripominala).
unudila som ta asi, wysluzilec, ale naskocili mi jednoducho tieto vyroky, nedali sa uchopit, len som to citila a teraz to zapadlo do seba, mozno iba pre mna :)))
teba citam inak ako ostatnych. aj na chlipnikovi sme sa dohodli i ked ja stale trvam na svojom a ty na svojom ale v podstate myslime to iste. pre mna bola dolezita poznamka v zatvorkach (ako i vo vsetkych tvojich prispevkoch), a ta bola "(v predstavách)".
prepac mi taky siahodlhy koment, ale bol si zvedavy :)))
a teraz idem pracovat na vztahu
kordelia, dlhé komentáre mi vôbec nevadia...
... a na vzťahu vari pracuješ len v nočných smenách, hm? ;)
:)) aj ja som premýšľala, čo by som ti na to ;)
hm, k tomu Sokratovi...myslám, že s hogom sme boli vyššie skôr tak, že vystihol podstatu veci z jednej strany, mužocentrickej a pritom rovnaká metafora platí aj pre ženy (aspoň niektoré)...čiže sme o jednej skutočnosti (prirodzenom výbere) hovorili dvoma čiastkovými súdmi, o pravdivosti ktorých sme viac menej presvedčení...neprotirečia si ;)
* myslím
kordelia, diuška, keby ste filozofovali o niečo insitnejšie...
obom vám za filozofické vsuvky srdečne ďakujem :)
tento výrok
a hogúšik, nemáš za čo :) kordélia, keď už viem, že niečo z fil. vieš, nedám ti pokoja xi xi ;) aj ja sa rada učím...
ženy a muži
topas234, netvrdím, že za nevernosťou nie je často aj faloš...
dôvodov je nepreberné množstvo a mnohé z nich s falšou nemajú nič spoločné.
Faloš ako pretvárka...
Hogo, prijímam, je to ok (pokiaľ ide o koment 18:06). Avšak tiež by si nemusel všetko rozoberať tak detailne.
Tvoja úvaha by sa uberala úplne iným smerom, ak by si túto vetu:
"Bez vás by sme boli na tomto svete úplne stratení, bez vás či aspoň bez myšlienky na vás nevieme prežiť ani jediný deň."
viackrát neprekryl hrou na "záletníka či kurevníka".
hm
ale hogo sa predovšetkým ako kurevník prezentuje..a pak to ešte o sebe napíše..
mne takéto niečo vadí už len pri písmenkách..A striasa ma odporom,žeby som toto mala zažiť aj naživo..
brrr..
martha, súhlasím, že faloš ako pretvárka a podvádzanie partnera...
no ako som napísal, „o tých horších (stránkach záletníctva) sa píše mnoho a často, preto ich do tejto úvahy nepletiem“.
čo sa týka smeru úvahy a jeho prekrývania „hrou na ‘záletníka či kurevníka‘“, to je o autorskom zámere, a ten by bol v prípade, že by si úvahu písala Ty, očividne iný, než bol ten môj...
záhadná ess, vážim si Tvoj (na éterickú bytosť neobvykle) dlhý koment...
slová, ktoré používam, možno niekedy/často nevyjadrujú situáciu, no málokedy nevyjadrujú môj pocit či zámer..
a do môjho pocitu či zámeru presne zapadalo aj slovo kurevník, aj keď (nielen) v Tebe vyvolalo nelibé pocity, nesúhlas, odpor...
použil som ho napriek tomu, či presnejšie práve preto, že som takýto účinok na čitateľov/čitateľky predpokladal...
že čo ma k tomu viedlo?
to je na dlhé rozprávanie, presahujúce priestor jedného komentu..
možno sa raz k tejto otázke vyjadrím v ďalšej (ne)(roz)vážnej úvahe :).
Stačí z toho vyšškrtať pár slov a bud z toho krásna óda
missellie, každá sebaprezentácia má dva póly...
to, čo sebaprezentujúci vyšle, často nie je zhodné s tým, čo príjemca príjme.
tento rozpor ma už dávno nevzrušuje, (u niektorých ľudí) by ma dokonca prekvapilo, keby nevznikol.
zaujímavý je pre mňa hlavne tým, že mnoho napovedá nielen o sebaprezentácii, ale aj (či hlavne) o jej príjemcoch.
Anjelik, asi Ťa čertovsky sklamem... >;-(
veď aj do čokolády sa popri množstve cukru dáva aj štipka soli...
Nedá mi ešte nepridať k môjmu prvému komentu
Podobnú ódu na muža by pokojne mohla napísať i žena...
Ten obdiv k opačnému pohlaviu je obojstranný a ženy (ne)menej často (ne)podliehajú pokušeniu...
rusalka, taká óda by bola balzamom na dušu každého muža :)
Tak tz toho bude óda na ženskosť s riadnou štipkou soli,
hm, ani som nedúfal, že sa čertisko s anjelikom tak rýchlo dohodnú ;)
ach jaj, hogo :)
obdiv, to ano. ja som pocas svojho partnerskeho vztahu stretla niekolko zvlastnych chlapov, pri ktorych som si povedala, ze by stali za hriech. a este si to niekolkokrat aj poviem (teda verim, ze budem mat stastie a budem neustale stretavat zaujimavych chlapov v mojom zivote, lebo ste pre mna nesmiernou inspiraciou;). ale obdivom a flirtovanim u mna hranica konci. a preco? lebo si mojho partnera vazim, viem, co v nom mam a viem, ze si nemusim sice rozumiet iba s nim, ale pre zivot s nim som sa rozhodla.
takze ano, obdivujte nas, dajte nam najavo nasu jedinecnost, ale ak chcete iba priletiet, napit sa a odletiet, dajte nam to dopredu vediet, nech nas viac nezranite, ako potesite...
pumandulka, ak odmyslím z mojej úvahy (zámerné) zveličenie...
„záletníctvo“ má mnoho podôb, od ľahučko dráždivých, dobre utajovaných (hriešnych) pokušení kdesi na zadnom dvorčeku (pod)vedomia, cez dvozmyselné narážky a flirtovanie až po hrubé, falošné a zraňujúce kurevníctvo.
ak človek nechápe myšlienky a erotické predstavy ako prvý krok k ich uskutočneniu, ak v tomto ohľade verí sám sebe, potom je sloboda myšlienok a predstáv to, čo by sme mali dopriať sebe i svojim partnerom/partnerkám.
za vrchol dôvery a dôvernosti v partnerskom vzťahu považujem, keď muž a žena dokážu svoje najtajnejšie (erotické) túžby a predstavy spoločne zdieľať a nemať pri tom pocit ohrozenia seba či vzťahu.
merítkom mravnosti človeka by nemali byť jeho myšlienky, ale skutky...
som rada,že to píšeš..
ale..nemusiš napravať..určite nie..
Hogo...
martha, nerobím sa ani lepším ani horším než som...
Hogo, týmto považujem našu debatu za ukončenú...
martha, našu debatu považujem (takmer) za skončenú už dávnejšie...
debata vyžaduje prúdenie a interakciu pocitov, myšlienok, postojov.. nie ich deklarovanie.
ja neviem, hogo...
ale suhlasim, ze meritkom mravnosti cloveka by nemali byt jeho myslienky, ale jeho skutky... ale iba do tej miery, pokial to nezasahuje negativnym sposobom do realneho zivota a nezije skor predstavamii ako realitou...
pumandulka, a čo keby sme toho záletníka, ktorý...
časom sa z takého zakuklenca môže, ale aj nemusí vyliahnuť nádherný záletnícky motýľ, no nie? :)
záletník je ten,čo zalieta..
dôležitejšie je,čo po sebe zanecháva..podla mna..
missellie, čo po sebe zanecháva ten, čo zalieta myšlienkami?
je v tom vôbec nejaký rozdiel?
hogo, ellie
ellie: ty si nikdy nezaletela myslienkami k niekomu inemu ako partnerovi? povazujes to za zradu v partnerskom vztahu, ak pomysli obcas hriesne aj na niekoho ineho?
este som sa tu zastavila
ale potesila diskusia potom. diuska to excelentne vystihla co som vlastne tymi vyrokmi myslela. z filozofie viem velmi malo (len aby diuska si nerobila prilis velke chute na diskusiu :)))
hogo, a dnes sa mi pacil tvoj koment z 10:12. ved aj tvoj postoj k slovickam (zaletnik, chlipnik) je tiez niecim vyvolany, urcite to nie je z cierno-bieleho kina ale z tvojho zivota. viem, ze je to na inu debatu, a "preco" som sa uz raz pytala. mozno raz to vycitam z tvojich blogov.
pekny vecer :))
kordelia, väčšina toho, o čom píšem...
v pohľade na život čierno-bielej optike príliš nefandím...
tak to sme minimalne dvaja
hogo..praveže nie je..vôbec nie..tak tu nedel zaletníctvo na myšlienky a činy..
mne nejde o kvantitu..ja nechcem spoznávať tisíc a povrchne..ja chcem spoznávať jedného..a do hlbky..
a je len večná škoda,že ten môj sa do hlbky spoznávať nedá..teda..dal..ale už je priehladny..
a potom už asi ostali len takí,ako Hogo..a takým sa snažím vyhnuť..
ak chápeš..
missellie, takže potom asi nie je rozdiel...
kordelia, som si istý, že nás je viac :)
no,ono je to tak
altánok, lenže takáto stratégia Ti značne zužuje výber :)
hogo, minimalne presne malo v sebe ten vyznam ako pises
MissEllie, svojho casu som si myslela, ze aj ja uz poznam vsetky zakutia a ocakavane odpovede na otazky, nepouzila by som slovo priehladny, ale budis, aj to som si myslela. ale prisla skuska zivotom a zobudili sme sa. a zacali sa spoznavat znovu. a ukazalo sa, ze sa vobec az tak nepozname. "vsechno je jinak" neraz sme si povedali. a prave to je to, co hogo sa snazi vyjadrit, byt otvoreny vsetkemu, to neznamena ze to aj vykonat, ale nezatvarat oci pred realitou. boli sa pozriet aj na seba a priznat si holu pravdu. ale oplati sa to. vrati sa to vzdy. ved si budovatelka. tak buduj. ja som zacala od seba, on tiez, a potom sme spojili usilie a dnes stastni oslavujeme MDZ ako mladomanzelia. a kazdy den zistime nieco nove. :)
som ako luka s mnohorakymi kvietkami, a on chce spoznat kazdu moju podobu. aj tak sa daju chapat hogove slova. :))
ale ved ty si sa pýtal,či je v tom vôbec nejaky rozdiel...
alebo pak už len teoria,že pes,ktorý breše, nehryzie..
a toto je u teba asi pravdepodbnejšie..
máš recht wyslúžilec
..kordelia..ak ten druhý spoznávaniu prístupny je,tak fajn...
vieš..veci sú jednoduché..ale len vtedy,ked to obaja chcú..ak jeden bude ťahať do prava a druhý pôjde rovno,tak tá rolička nebude dobre pooraná..ak vôbec bude..
kordelia, Tvoju poslednú vetu si zapíšem do pamätníčka :)
altánok, tak sa teda svojho šťastia drž...
missellie, ak platí, že "myšlienka na vraždu je 99% z vraždy"...
MissEllie, zacni od seba
hogo, cervenam sa :)
kordelia, super, že sa nezelenáš ;) to by slušalo len zelenej rusalke :)
ahojček kordélia :)
všetko naj k vášmu spoločnému sviatku ;)
Kukuk ... Aj ja som tu, aj keď za chvíľku odchádzam... Dievčatá,
Ja kávu Kolumbiu a Huga.
Čeritsko a kedy zaželáš všetkým tým kvietkom na rozkvitnutej lúke
:-)
Rozprávkarka, u mňa máte sviatok celý rok, velebím vás 365, poťažmo 366 dní v roku :)
Rozprávkarka, a ktože Ti ma daroval, hááá??? >:-///
Zuzanka :)
a hogo už tuším celé dva dni vzdáva úctu ženám a ich lonu ;) Zuzanka, aj tebe peknučký sviatočný dník :) rovnako všetkým rozkvitnutým lúkam :)
a znovu sa cervenam
diuska, kvoli tebe sa cervenam, oslavujeme len MDZ, snad tak si pochopila, a to neviem ci je na blahozelanie :))) akurat tak na pripojenie sa :))) tu mas kvietocek odo mna :)))
a zas ma moj muzicek odvolava, nema moc rad, ked moja krasa je dlho mimo jeho oci a vnemov :))) nechce sa moc delit :)))
tak vam tu zanechavam vonu rozkvitnutej luky :)))
kordélia :)
Diuška, a ja som zas tomu svojmu k ženskému sviatku urobila
Čert, takže Ty vravíš, že si mi bol darovaný, len teraz neviem,
:-)
Rozprávkarka, nie som ani káva Kolumbia, ani Hugo...
kordelia
no vidíš Zuzanka :)
Ale sám uznaj, že čert Hugo znie dobre, aj keď v mojom prípade
Rozprávkarka, Hugo je milé meno...
Hm... Diuška, ak sa ten pocit pokoja a nehy, čo momentálne prežívam,
Lenže ja som za ten čas, čo som na blogu, žiadneho ortodoxného
hogo
" „záletníctvo“ má mnoho podôb, od ľahučko dráždivých, dobre utajovaných (hriešnych) pokušení kdesi na zadnom dvorčeku (pod)vedomia, cez dvozmyselné narážky a flirtovanie až po hrubé, falošné a zraňujúce kurevníctvo. "
Kurevníctvo(flirt s telom) je hrubém falošné a zraňujúce ...
Zatiaľ, čo verbálne (písomné) kurevníctvo(flirt s dusou) je podla teba uplne ok .
A vieš že mi fyzické nepríde o nič horšie ako psychické, o ktorom viem ?
V pripade mieri utrpenia ide len o to, čo si dotyčný vezme, dušu alebo telo alebo oboje naraz .
To je jediný rozdiel . A duša neni telu podradená , aspoň u mňa ne ;)
hm, Zuzanka
Rozprávkarka, hogo fogo bude mať v týchto dňoch jubileum...
veď človek, čo stratí meno, skoro ako keby umrel.. to vari chceš?!? :(
Neviem... Mne je fajn... Viem, komu patrí moja duša aj moje
A priala by som taký sviatok všetkým.
Ja mu nevezmem meno, len mu tam vymením jedno písmenko,
A na jubileum, až nám prezradíš, kedy bude, roztočíme jednu veľkú
sygon, neviem, o koho utrpení píšeš...
Rozprávkarka, s oslavou jubilea sa Ty neponáhľaj...
Čert, sĺubujem Ti, že až sa dáš slávnostne prekrstiť z Hoga na Huga,
svojom
Rozprávkarka, päť podpisov je málo...
sygon, a v akom vzťahu si k dotyčnému?
Tak si zostane čím chceš, ja si nájdem iného čerta na oslavovanie
:-)))
Však idem aj tak oslavovať hneď teraz, aj si zaspievame, aj vínečko popijeme, aj zatancujeme!
Rozprávkarka, uži si spev, víno i tanec, no všetkého s mierou...
kordélia..neuraz sa..ale miešaš hrušky s jablkami..
fakt už mam tých povzbudzovačnych rečí po krk..
ozaj si myslíte,že som tak dementná a nič z toho,čo mi tu píšete som nevyskúšala?..
ale ked niekomu predpíšete liečbu a on odmieta jest tabletky, neuzdravíte ho..
a pak budete citiť rovnakú vinu za jeho smrť,ako prislúcha jemu..
ach jo..prestáva ma to baviť..
od dnes budem hrať divadlo..
budem hrať milujúcu a milovanú..
asi to tak bude pre vás lepšie..
hogo
Ty si v akom vztahu pri paralelnom opelovani ?
sygon, kladiem Ti otázky, lebo neviem...
.
Pekny vecer prajem
sygon, článok je ódou na ženskosť...
dokonca ani v mojom komente, ktorý si si zobrala ako východzí bod, nie je žiadny morálny súd, žiadne odsudzovanie.
pripisuješ mi niečo, za absenciu čoho ma kritizujú ostatní...
.
A ak to je odu na zenstvo, tak som rada , ze som stretla len jedneho chlapa , ktory ma takym obdivom poctil . Teraz myslim, cisto fyzicky .
Ja viem, ze mas zeny v ucte, a ze ich mas rad, ale potom si mal napisat asi odu za seba (ak nou neni) , potom by som asi pisala miernejsie. Ale paralelne opelovanie obecne ja proste nemozem brat ako odu , Mrzi ma .
sygon, kde si si prečítala, že ódou na ženskosť je paralelné opeľovanie?
.
A že článok obsahovo mi nepride ako oda na zeny . A je to moj fakt , moj pohlad a je to o mojom egu . Ja viem, ze si chcel nastienit akoze inu stranku ale akoze to u mna nepreslo . Ale diskusia to bola prinosna, aspon pre mna.
sygon, s Tvojím postrehom, že...
beriem aj to, že takýto druh ódy s nášľapnými mínami môže by ženami odmietnutý.
hogo ego
ja ti nad tym som uz casto dumala .. nad tvojim spominanymi minami
A obecne mi vychadza mina len jedna - ego .
Ci u muzov, alebo u zien.
Aj muzom trebars akoze by malo lichotit, ze sa ich zena paci inym muzom a "Kamarat taky rad" a mnohych to picha jak das.
Plus, ked vidis svojho partnera ako vedie pomali flirtujucu konverzaciu, tiez sa to dotyka.
Hovorim prevazne, z toho co som videla , nie globalne.
Citam teraz jednu knihu o sexualite ako takej, tak som rozmyslala do akej mieri si potrebujeme ziskat niekoho so vsetkym (s velkou mierou vsetkeho) a preco. Ze relativne lahko zneistieme pri strate pozornosti aj od milovanej osoby. (napr. uz deti bojuju o pozornost)
Broji to proti slobode ako takej , ale neviem preco to potrebujeme.
A tak ma to vracia k tomu, ci sme monogamny (v danej chvili ) prevazne lebo davame prednost egu a ziarlivosti alebo je nam to vlastne.
Ak je nam to vlastne , tak je cudne ze tolko zaletnikov je a ze na to reagujeme temer kazdy a prevazne egom . S biologiou toho moc mat nebude, aspon teraz nevidim dovod.
S tvojim clankom to suvisi tak, ze preco by zenam malo napriklad vadit pohladzanie dusi alebo tiel inych zien ked o tom vedia , preco to vyvolava pocit straty jedinecnosti, istoty , bezpecia ..? a co tu este bolo popisane
Preco sa po zaletnikovi napr. citia zneuzite ?
Preco je to tak silne viazane na ego ?
Preco sa hrajeme ze predsa kazdy je vynimocny ale pritom kazdy je rad vynimocny a bojuje egom jak len moze o to prvenstvo.
sygon, na Tvoje otázky nemám žiadnu ľahkú a rýchlu odpoveď... :(
sygon, jedna argumentačná línia...
sygon..si skveláááá...a som rada,že to tak vidíš..))
žena ti chvílku robí spoločnosť..a presne v čase,kedy ty začínaš cítiť,že je ti tak fajn..a že chceš,aby to tak ostalo,ona odletí...
dám ti to do sexu..tomu asi rozumieš najlepšie..)))
žena predvedie perfektnú predohru..úplne perfektnú..príde k splynutiu..si len máličko od vniknutia do tak tebou ospevovaného a milovaného lona..ale žena v ten moment prejde k susedom a začne s ním perfetknú predohru..a ty sa na to dívaš..vidíš to..vieš o tom..čo cítiš?..
zasial som vietor, zožal búrku, dobre mi tak :)
úvahu som napísal zámerne provokujúco a s vedomím, že pravdepodobne bude vnímanie jej posolstva (miestami) iné, než aké by som si prial.. no popri emotívnych výhradách očividne viacerých podnietila aj k zaujímavým úvahám nad zložitými otázkami vzťahu muža a ženy. niektoré z takýchto úvah sa objavili v komentoch, za ne by som osobitne rád poďakoval.
z môjho pohľadu teda úvaha v podstate splnila účel, aj keď kriku okolo nej bolo o kúsok viac, než mi bolo milé... ;)
hogo ku argumentacnej linii
Ale inak suhlasim s cim si napisal.
Ellie
hogo burka
krasny den
sygon, aj keď som to v komente nezdôraznil...
sygon..aj mňa...ale Hogo sa mi javí ako dobrá vzorka..))))))
sygon, veď hej, k búrkam patria aj hromy-blesky...
;)
A ja som taký kvietok, čo by chcel mať toho najväčšieho čmeliaka,
anjelik, ak Ti ide o čmeliaka s najväčším sosáčikom...
Ja by som radšej čmeliaka s najväčšími krídlami... Takého,
ego do hoga :
sygon, keby si mi to nedala čierne na bielom...
hogo , ta ja rada na recnicke otazky odpovedat
možno som to nedavala cierne na bielom len tebe ;)
poslala som ti vceliaka, anjelik ;)
sygon, ako položím tzv. rečnícku otázku...
a tá otázka, na ktorú si odpovedala, bola len tak napoly rečnícka ;)
pumandulka, sa nebojíš, že včeliak anjelika (p)opichá?!? ;)
ja som myslela, ze...
pumandulka, z takej nehanebnosti ako je u(spo)kojenie...
;)
Ja som sa minule po tej lúke prechádzala a žiadnych čmeliakov
nerecnicka otazka
Tiez mam jednu pre teba :
Preco potrebujes flirtovat a nestaci mat rad v pisomnom prejave ?
Dumem, ze ake benefity z toho su , vies.
ved ked nebude chciet...
*
Krištofova žena, Ty si nielen Krištofova, ale aj výnimočná...
Pomandulka, ale ja mám na čmeliakov vlastný meter:
sygon, neviem, či to, čo robím na blogu, je flirtovanie...
no zlú, protivnú a popuľnatú Kaču z nej robiť nemusíš.. jedna taká tu na blogu je a Ti poviem, že mi úúúplne stačí...
Uvádzam to len ako jeden z jasných dôkazov, ako ja nikdy ženy neurážam.
Mýliš sa a ospravedľňuje ťa iba to, že všetci ľudia sú omylní,
len pre zachovanie vecnej správnosti poznamenávam, že...
anjelik :)
na druhej strany poznamenávam, že ten koment z 06.03.2008 09:33 som napísal...
hogo..myslím,že si si tu všetky svoje "fanynky" riadne rozoštval..)))
a som celá happy z toho,že poniektoré konečne začali vidieť..)))
škodoradostne?..mimo?..možno..)))
ja si to môžem dovoliť..)))))))))
Ono, to je už tak, že my, toľko ospevované tajomné ženy
:-)
Krištofova žena, tak potom uznanie patrí Krištofovi...
Pomandulka, na tvojho čmeliačika sa teším, len dúfam, že je
:-))
Nuž, mal to ale niekto štastie, že stretol Krištofa...
missellie, svojím počínaním len dokazuješ, že...
sygon: aké benefity z toho mám ?
tvojich poznámok tu odznelo tolko,že neviem,ktorú konkrétne myslíš..)))
missellie, koment z 06.03.2008 09:33
Doberať si Rozprávkárku sa nevyplatí, pretože keď si potom začne
:-))
ad koment z 09.03.2008 12:46
hogo
Ja asi nepotrebujem moc flirtovat na (seba)poznavanie a tak ani v reale.
Asi preto ma to zaujima .
Kazdopadne dik, za odpoved .
... a na tomto blogu poznám len tri osoby, ktoré sú toho schopné
takže ten zo 6teho je o mne?..))))))))))))))))))))))))))))
a tie tri menuj...inak to budem považovať za spolupáchateľstvo..
Rozprávkarka, hoci aj štyristo :)
a preto sa ja zásadne neskrývam a komentujem len pod 50 nickmi
Ach, jaj, čmeliaci a kvetinky, kedy sa konečne začnete dívať
missellie, sorry, no na befel málokedy fungujem..
kedže sexytela.cz dnes majú nejaký výpadok
ad koment z 09.03.2008 12:56
A ja som ťa tromfla... Ja mám 51 nickov a štyri blogy!
Ale všetky sú dokázateĺne z Rozprávkova!
teiduškooo :))
fajn hogo..odhliadnuc od toho,že neviem,čo je "befel"...aj tak by som ti neverila..
odkaz pre osobu, ktorej sa zapáčilo komentovať pod mojím nickom
ooo,diuška ;)
:D no najskôr by som riešila,
uuuu,začínam sa žhaviť
:))
Ja by som potrebovala zopár kvetiniek z tejto lúky, čo by sa dobrovolne prihlásili
:-)
Zuzanka :) šak rada pomôžem
eeej,tisíc hrmených a jeden budzogáň,rozpravkarka
A nie,že začneš s tradičným,kde sa piesok lial...
Mám i vysokotlakový čistič,nebo li WAP..a vidieť Vás dve,len tak naľahko pri linke je zážitok ako z rozprávky :)
Diuška, ale ja na prespatie potrebujem postel na stračej nôžke,
Teidušik, až máš ten správny kompas, tak potom stále na sever...
:-))))
:)) oki,
No a až prídete, potom vám takúto zaspievam:
vystrájať, šantiť a tancovať!
:-)))
Diuška, verš, alebo nie, mňa moji priatelia z Reálu volajú Hrášková...
este dake posily potrebujes, Zuzanka? ;)
naši dedovia múdro vraveli.. nekrič hop, kým si nepreskočil...
smutnou stránkou tohto uragánu je pre mňa poznanie, že na blog.sk sa môžu udiať aj onakviejšie javy, a v tu prítomných dušiach môžu skrsnúť aj podlejšie myšlienky a činy, než som sa kedy nazdal..
koniec-koncov, prečo by vo virtualite nemalo byť to, čo sa hojne vyskytuje v reálnom svete, no nie? ;)
Pomandulka, beriem, aj s tým čmeliačikom a nezabudniť pozvať
ellie
Bezohladu na to, ci sa mi zda , ze flirtuje a na to aky mam nazor na zaletnictvo, nic to nemeni na fakte, ze si ho vazim a je mi blizky a jeho nazory(otazky) mozno vdaka tej otvorenosti (zvedavosti) celkovo sa ku mne dostali vo forme nezdeformovanej ovladanim a normami . A asi to mozem pripisat na konto jeho sposobu komunikacie so zenami .
Ale, Zlatko, čo sa trápiš, veď je tak krásne, odmysli si 150 komentov
:-)))
súhlasím so sygon :)
Diuška, však čo mi berieš slová z jazyka? A to sa patrí, toť svoju
Budeš umývať riad u mňa riad aj na budúci týždeň...
:-)))
Rozprávkarka, ako by som sa mohol netrápiť...
je mi smutno z toho, že vidíme len to, čo chceme vidieť.. že na mnohé veci pozeráme s beľmom na očiach.. že namiesto zisťovacích otázok vyslovujeme prepojaté súdy a úsudky.. že namiesto argumentov dávame priestor vášňam.. že namiesto slobdného skúmania možností podliehame vlastným predsudkom...
a vo výčte toho, z čoho mi je smutno, by som mohol ešte dlho-predlho, no z toho by mi bolo ešte smutnejšie...
cítim sa v tejto chvíli bezmocný a zranený, aj keď viem, že práve v takýchto chvíľach sa rodí najcennejšie (seba)poznanie a (seba)pochopenie..
Zlatko, vieš, že my Rozprávkárky zdvíhame práve bezmocných
Však, Diuška?
teba Zuzanka? :)
ja si ho naozaj vážim, ľudia lámu nad niekým palicu skôr, akoby sa o človeka zaujímali...
a pri riade ti zaspím, ak neva, tak aj celý týždeň budem pri tebe ;)
sygon, diuška, rozprávkarka, vážim si vašu podporu...
:)
hm, ešte mi niečo napadlo
veru, veru, pravdu mate dievcata :)
pumandulka, vďaka za milé i múdre slová :)
hogo :D
pumandulka, už teraz sa vari môžeme dohodnúť, že...
tak na toto zdvihnem aj casu s lahodnym nektarom;)
pumandulka, môjmu jazýčku by ulahodil samotný nektár...
sa maj :)
neviem co skor
kazdopadne sa mi na tejto mojej prvej navsteve u hoga wysluzilca velmi pacilo, vdaka hogusik :))) a neviem, tusim sa hovorilo aj o rekordoch :))) kolko chyba :) zo svojej vonavej luky posielam kazdemu kvetinku na dobry nedelny vecer :)))
a viete,že ste ma neprekvapili?..ani jedna nie..)))))))
tak nič..idem ja pátrať a spoznávať..ale niečo iné..niečo menej priehladne..))))
ellie :) vari je nutné ťa prekvapovať?
kordelia, ak sa rozhodneš pridať k pátračom...
ďakujem Ti osobitne za pozitívnu energiu, ktorú si sem priniesla...
dia..ja myslim,že ani nie..len ten,čo mal odpovedať,tak ju umyselne prehliadol..
nevadí..život je aj o inom..viem to.:)))
a prekvapovať ma nutné nie je..
ale..milujem prekvapka..milééé---ty nie?..)))
hm, tak chceš, či nechceš, aby ti odpovedal?
milé prekvapenia mám rada, no tých tu akosi niet ;)
pokojný večer ti prajem :)
Dia..možnosť je..aj bola..a aj ostáva..je to v komentoch..keby chcel,odpovedá už dávno..
divne..ale..čo už..)))
aj tebe..Diuška..)))
milo ma prekvapujú deti :)
ach jo..Diuš..ok..)))
tiež si ho vážim..mnohokrát sa prezentoval ako rozumný chlap..mnohokrát ma ohúril svojimi vedomosťami a svojimi názormi..aj čarovaním so slovom..mnohokrát..až kým...to už je jedno..
ale..to neznamená,že mením názor na tieto jeho úvahy..
MissEllie, ja dlhujem odpoved
bolelo-bolelo, ale dokazala som sa na to pozriet zblizka a poobracat to svoje sukvetie zo vsetkych stran. a veru ze sa vysledok dostavil. a nemusel ostat so mnou ani moj cmeliacik, tak ako ani ja pre neho som nemusela byt jedinou kvetinkou. a nepatrala som co bolo skor - semiacko alebo kvetinka, ktora to semiacko splodila, ci on bol pricinou ci ja, ze sme museli nasu luku znovu preskumat. isli sme znovu ocistit aby krajsie kvitla. a so svojim sukvetim som veru spokojna, ale ani teraz nezahalam :))) a ze cmeliacik ostal - tak to som veru moc stastna (ale ani nemusel).
nic ti neradim, ja len tak, svoj pocit sprostedkovavam, uz neboli, uz prebolel, a uz len tesi poznanie a tesi kazda chvilka i ta neprijemna ked sa objavi, pretoze viem, ze aj ona ma svoje miesto, aj ona patri na luku :))
pod sa zahrat a zasmiat :)))
Kordélia..ale..uznaj...nie je kvet,ako kvet...nie je čmeliak,ako čmeliak..
a smejem sa..a dobíjam baterečky..ludovky som si našmarila..)))))))))
kordelía..poprosim ťa..nerieš môj real..a už vôbec nie kvôli mojim dielkam..
ďakujem...a ešte ti idem dať reakciu k sebe..)))
nemusíš meniť svoj názor ellie ;)
hogovi určite nie..Dia..ale..vy ste sa ozvali,ako keby vám áno..)))))))))
ellie, ak myslíš na
len som vyjadrila svoj vlastný názor na toho akiste zraneného človeka a aj to, že sa mi to nepáči...nič viac...
ak myslíš na niečo iné, netuším, na čo :(
mila MissEllie
kua..Dia..hadam si nemysliš,že to som bola ja?..tak to by si ma fakt dojala..
ellie :))) tak potom fakt netuším,
wysluzilec
pekny vecer a tesim sa navstevu znovu :)))
co k tomuto vsetkemu dodat ?
ako s tým súvisi adventný kalendár?..)))))
tak za to trafenie to bolo..)))))
ale..už to nechajte tak..už som motýľ..)))
ehm
A s adventym kalendarom to suvisi tak, ze mna svojim sposobom nesokuje len slovne porusenie intimity, ale aj obrazkove. A kedze som velmi staromodna ess, tak ja si vzdy radsej vyberiem intimitu, ktora je intimna a bozkavajucich sa motylov. IMHO je to vsetko o hraniciach a kazdy ich ma ine
ess..ja viem,že si ess...a pozeram,že si aj dos mimo..ess..)))
a to je pre mňa obrovský rozdiel...
ale ak chceš moralisticky dvíhať prštek,tak pokračuj..zaslužime si..)))))
:)
essence...ale ty fakt nechápeš podstatu...
v tejto debate išlo skôr o niečo ine..
a vieš čo?..je to jedno..vyjadrila si svoj nazor a mne sa už nechce furtom dookola vysvetlovať o čo šlo mne..ak si to nepochopila doteraz,tak je asi pravdepodobné,že to ani nepochopiš..
len kto vie,či nechceš,alebo nevieš..
nevadí...dakujem..aj toto ma niekam posunie..len neviem kam..ešte..)))))
ja som to zacala vnimat ako problem
:-x )))))
Essence, vieš, že si mi veľmi sympatická? A tento koment
:-)))
no teeda :))
ess..aj mne...weeelmi..)))
diuškaaaaaaaaaaaaa....aj tebeeeeeeeee..)))))
chote do pic/// aj z takimi komentarmi
viskusam aspon filter na vulgarizmi piča kokot chuj kurva tak toto som viplul za 20 min na ine som neprisiel tak dufam ze ich ani neukaze
tak zatial chote do pič/
pardoon ele ???
tak webmaster še nehnevaj ale co robiš kokoce
fíha, zase mi niečo ušlo :-o
fíííha..aj mne...:-O
a čo ženy???
je to vseobecne zname a akceptovatelne pre chlapov.. ale aj vela zien takto zije..su uspesne, sebavedome, so zdravymi nazormi .. a ostatny svet ich uz povazuje za k.... preco???
mame sa my, len preto ze sme zeny, uspokojit s priemernym motylom???alebo otravnym cmeliakom len preto aby sme nenarusili tvrdenia o zenach.. od ktorych sa ocakava postarat sa o dieta, rodinu, muza..
muzsky svet z casti akceptuje emancipaciu, preco neakceptuje aj silu zeny zit si rovnakym zivotom ako oni..
toto bude vecny boj medzi muzom a zenou..
ako hovori moja babka.. chlapi sa boja mudrych zien :))
ps: tesim sa na dalsiiu teoriu z muzskeho brehu..
cucu, si mi ale dala... :((
len konštatuje, že tieto javy jestvujú a apeluje na ženy, že za týmito týmito javmi nie je len zhýralosť chlapov, ale (čiastočne) aj ich obdiv voči ženám a ženská príťažlivosť...
súhlasím s Tebou, že ak si na niečo robia nárok chlapi, mali by rovnaké právo uznať aj ženám...
no riešením snáď nemusí byť to, že aj ženy sa zmenia na záletníčky a kurevníčky...
p. s.
teším sa na nejakú teóriu zo ženského brehu... :)
cucu
odpoved
a to tvoje riesenie.. to snad nemyslis vazne?! mam to chapat snad tak ze vy muzi si tymto nieco riesite??
zle si ma asi pochopil, zeny nepotrebuju chlapom nieco dokazovat.. iba ak to ze su rovnako dobre a prieboojne a tym teraz nemyslim veci okolo sexu a zbrane ktore zeny navyse maju..
och,to sa mi snaad len zda zeby sme si my potrebovali nieco dokazovat?? iba ak to ze na svete existuje malo vhodnych chlapov,to mi pripomina nieco.. ak by si chlap zenu vazil tak by nehladal za jej chrbtom ine.. aj ked to robia aj zeny,priznavam,ale u vas je to predsa len prizemnejsi dovod.. ci skor pud..
ps: teoria z druheho brehu je: never v ziadnom pripade chlapovi.. ;))
cucu, Tvoj koment - to nie je odpoveď, ale vyhlásenie vojny všetkým chlapom ;)
pýtaš sa „a to tvoje riesenie.. to snad nemyslis vazne?!“ a ja neviem, o akom riešení hovoríš.
bojovne vravíš, že ženy nepotrebujú chlapom niečo dokazovať, a ja netuším, kto tvrdí opak...
tvrdíš, že „na svete existuje malo vhodnych chlapov“ a že teória z druhého brehu je: „never v ziadnom pripade chlapovi“... a ja dumám, čo a komu tým chceš povedať...
zíram a pýtam sa sám seba: o čo tej cucu vlastne ide?
cucu, neprezradíš mi to, hm? ;)
;-)
;-)